NOVA "MREŽA"

HT Bonbonom privlači korisnike – od petka novi mobilni predbroj 097

Foto: ''
HT Bonbonom privlači korisnike – od petka novi mobilni predbroj 097
27.09.2010.
u 17:15
Bonbon je novi mobilni brend koji je pokrenuo HT, ali koji poslovne odluke donosi potpuno samostalno i nije ni na koji drugi način povezan s HT-om
Pogledaj originalni članak

Hrvatski telekom u petak će lansirati svoj novi proizvod nazvan Bonbon. Riječ je o mobilnom brendu koji će imati predbroj 097, a za njega će biti posebno kreirana ponuda. Za korisnike će to naoko izgledati kao novi mobilni operater, no u biti je to samo dio HT-a. Koristit će se infrastrukturom T-Mobilea, no bit će zasebno brendirana pod imenom Bonbon, odnosno, s obzirom na najavne oglase, neće biti obojena u tradicionalnu magenta boju, već u paletu boja, a dizajn kampanje izradila je tvrtka Digitel s partnerima. Prvi je dolazak ovog noviteta na tržište otkrio Vjesnik još proteklog tjedna.

Izdvojen tim Bonbona

– Bonbon je novi mobilni brend koji je pokrenuo Hrvatski telekom, ali koji poslovne odluke donosi u potpunosti samostalno te nije ni na koji drugi način povezan s nama. Za Bonbon radi izdvojen tim ljudi te se sve odluke vezane uz Bonbon donose unutar tima. Riječ je o posebnom proizvodu koji je namijenjen specifičnoj skupini korisnika koja se pokazala otvorena za novi brend – poručuju iz Odjela s javnošću HT-a. I voditelj šesteročlanog tima bivši direktor Sektora za marketinške komunikacije T-Mobilea Lordan Kondić potvrdio je odmak od T-Mobilea te kazao kako će im oni biti konkurencija. Procijenili su da na tržištu postoji niša, T-Mobile i Vipnet skuplji su i kvalitetni, Tele2 i Tomato jeftini i manje kvalitete, ostaje dio onih koji žele dobiti kvalitetu s nižom cijenom.

Kao Zara

– Mogli bismo to, primjerice, usporediti s tekstilnom markom Zarom. Ona ima prihvatljive cijene, no nije razvikani i skupi brendirani proizvod. Usto, Bonbon je namijenjen onima do 35 godina koji se ni za živu glavu ne žele odvojiti od svog privatnog mobitela, a tek dobivaju poslovni te nastavljaju baratati dvama mobilnim uređajima. To je naša ciljana skupina – poručuje Lordan Kondić. Zasad nije poznato kako će se brojiti korisnici Bonbona. Budu li se ugledali na Vipnetov niskotarifni brend Tomato, bit će tek pribrojeni u ukupno izvješće. HT je, kad je riječ o mobilnom dijelu poslovanja, u rezultatima za šest mjeseci upisao smanjenje broja korisnika 0,7 posto u odnosu na prvo tromjesečje.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 26

CV
cvijece
19:08 27.09.2010.

Ako bude bio uistinu bonbon - ali da u jezgri ne bude pelin!

LB
light_blue
19:51 27.09.2010.

A po cemu to tomato ili tele 2 ne valjaju???

GA
gary1
06:36 28.09.2010.

odavno sam raskrstio sa svim T brandovima i mogu samo reći da sam prezadovoljan. koristim se uslugama AMISA 2 u 1 te TOMATA, i mjesečno ne prelazi 250 kunića