JAVNI POZIV

Strategiju hrvatskog turizma donijet će međunarodna PR agencija?

Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Krka, kupanje
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Krka, kupanje
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Krka, kupanje
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Krka, kupanje
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Krka, kupanje
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Krka, kupanje
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Krka, kupanje
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Krka, kupanje
20.11.2017.
u 13:07
Javni poziv HTZ je objavio potkraj prošlog tjedna na svojim web stranicama, a traži specijaliziranu agenciju za izradu međunarodne PR strategije,
Pogledaj originalni članak

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je javni poziv za odabir međunarodne PR agencije za izradu i implementaciju PR strategije te provođenje međunarodnih PR odnosno aktivnosti odnosa s medijima, online komunikacije i PR projekata za HTZ u 2018., na koji se zainteresirani mogu javiti do 30. studenoga.

Javni poziv HTZ je objavio potkraj prošlog tjedna na svojim web stranicama, a traži specijaliziranu agenciju za izradu međunarodne PR strategije, te dizajn i implementaciju PR strategije za 2018. s mogućnošću produljenje suradnje na 2019. unutar jedne ili više kategorija, poput odnosa s medijima (i s naglaskom na pojedinačna tržišta), društvenih medija i digitalne komunikacije te PR događaja i posebnih projekata.

Agencije se mogu prijaviti za jednu, dvije ili sve navedene kategorije.

Uz suradnju s takvom agencijom, HTZ želi, kako se navodi u natječaju, povećati snagu hrvatskog brenda, dolaske turista u pred i posezoni te dnevnu potrošnju, kao i dodatno promovirati ključne turističke proizvode (od sunca i mora, nautike i zdravstvenog turizma, do kulture, kongresnog segmenta, cikloturizma, eno gastronomije, ruralnog i drugih oblika turizma, što je u skladu i sa Strateškim marketinškim planom hrvatskog turizma te Strategijom razvoja turizma RH do 2020.

Tu su važne i ciljane geozone (ne cijele zemlje), koje će HTZ dostaviti isključivo ponuditeljima u drugoj fazi postupka odabira, s obzirom na to da natječaj ima tzv. pretkvalifikacijsku fazu te da zainteresirane globalne PR agencije do 30. studenoga trebaju dostaviti prijavu/potvrdu za sudjelovanje, što može biti i zajednica ponuditelja.

Potom slijedi pregovaračka faza s odabranim ponuditeljima i njihovo dostavljanje ponuda po kategorijama do 22. prosinca ove godine, nakon čega slijede prezentacije ponude i odabir ili neodabir.

HTZ je u povodu i nakon lansiranja slogana i kampanja "Croatia, full of life" već surađivala s međunarodnom PR agencijom Grayling, te s njih još nekoliko za pojedina tržišta.

>> Pogledajte galeriju: Britanci oduševljeni: 'Hrvati, zašto skrivate ove otoke?!'

Foto: Grgo Jelavić/PIXSELL
Lopud
Foto: Grgo Jelavić/PIXSELL
Lopud
Foto: Grgo Jelavić/PIXSELL
Lopud
Foto: Duško Marušić/PIXSELL
Sveti Nikola
Foto: Duško Marušić/PIXSELL
Sveti Nikola
Foto: Duško Marušić/PIXSELL
Sveti Nikola
Foto: Duško Marušić/PIXSELL
Sveti Nikola
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Brijuni
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Brijuni
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Brijuni
Foto: Wikipedija
Susak
Foto: Wikipedija
Susak
Foto: Wikipedija
Susak
Foto: Pero Lovrović/Pixsell
Silba
Foto: Hrvoje Jelavić/PIXSELL
NP Kornati
Foto: Hrvoje Jelavić/PIXSELL
NP Kornati
Foto: Ivana Ivanović/PIXSELL
Maslinica Šolta
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Modra Špilja, Biševo
Foto: Ivana Ivanović/PIXSELL
Maslinica Šolta
Foto: Ivo Čagalj/PIXSELL
Sveti Klement
Foto: Ivo Čagalj/PIXSELL
Sveti Klement
Foto: Ivo Čagalj/PIXSELL
Sveti Klement
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Modra Špilja, Biševo
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Modra Špilja, Biševo
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Modra Špilja, Biševo
Foto: Instagram
Proizd
Foto: Instagram
Proizd

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.