I hrvatski direktori vjerni su nogometni navijači

Foto: import
I hrvatski direktori vjerni su nogometni navijači
13.03.2008.
u 13:53
Pogledaj originalni članak

Odličnim rezultatima na međunarodnoj sceni Hrvatska je postala i prepoznatljiv brand. Hrvatska nogometna reprezentacija tako je postala magnet za navijače, ali i sponzore. Uz igranje kvalifikacija za velika natjecanja vezana su i zanimljiva putovanja, pa su brojni navijači, koji si to mogu priuštiti, putovali s kockastima. Uz one koji jedva skupljaju novac za takav put i nerijetko skupe ulaznice, mnogo je i onih koji si takva putovanja priušte bez problema.

Uostalom, brojni predstavnici sponzora Hrvatskoga nogometnog saveza redoviti su posjetitelji utakmica reprezentacije i navijači vrlo reprezentativnog uzorka.
Upravo čelni ljudi tih kompanija vrlo često, a neki i redovito idu na utakmice naše nogometne reprezentacije.

Prilično je očekivano na tribinama vidjeti Dalibora Fuštara, direktora Nikea za Hrvatsku, jer Nike već godinama oprema reprezentaciju i veliki je sponzor, a Fuštar veliki navijač. Agrokor predstavlja i Branko Mikša, savjetnik predsjednika Agrokora, koji je i sam bio i te kako uključen u nogomet, bio je predsjednik Hrvatskoga nogometnog saveza.

Ledo predstavlja Mislav Galić, predsjednik uprave, Kraš često na utakmicama predstavlja predsjednik uprave Nadan Vidošević, a još je redovitiji Darko Radišić, član uprave Kraša.

Tvrtka Lidl sponzorirala je kampanju Hrvatskoga nogometnog saveza u pokušaju da postane domaćin Europskoga nogometnog prvenstva 2012. godine. Kampanja nije uspjela, ali predsjednik uprave Lidla Hrvatska Bojan Luncer nije zbog toga prestao ići na utakmice naše nogometne reprezentacije.

Hrvatska radiotelevizija s konkurencijom se bori za prijenose utakmica hrvatske reprezentacije, a glavni ravnatelj HRT-a Vanja Sutlić voli se i sam uvjeriti u kvalitetu reprezentacije.
Kao i on, na utakmice često ide i Ivan Mišetić, predsjednik uprave i glavni direktor Croatije Airlinesa.

Osim domaćih navijača, Hrvatska ima u svojim navijačkim trupama i strance koji rade u Hrvatskoj. Primjerice, Izraelac Zeev Barzilay, generalni direktor Grand auta, zastupnika vozila Ford za Hrvatsku, strastveni je navijač.

– Idem na sve utakmice, uživam u tome. Bio sam na svim susretima vaše reprezentacije otkako sam u Hrvatskoj. I, Hrvatska nije izgubila nijednu službenu utakmicu na kojoj sam bio. Jedina koju sam zbog poslovnih obveza propustio bila je ona u Makedoniji i tada je zabilježen jedini poraz – kazao je Zeev Barzilay te dodao: – Naravno da idem na Europsko prvenstvo, nadam se da će se tamo nastaviti tradicija sjajnih rezultata, da će, s obzirom na to da ću biti tamo, Hrvatska nastaviti pobjeđivati.

Pogledajte na vecernji.hr