Odličnim rezultatima na međunarodnoj sceni Hrvatska je postala i
prepoznatljiv brand. Hrvatska nogometna reprezentacija tako je postala
magnet za navijače, ali i sponzore. Uz igranje kvalifikacija za velika
natjecanja vezana su i zanimljiva putovanja, pa su brojni navijači,
koji si to mogu priuštiti, putovali s kockastima. Uz one
koji jedva skupljaju novac za takav put i nerijetko skupe ulaznice,
mnogo je i onih koji si takva putovanja priušte bez problema.
Uostalom, brojni predstavnici sponzora Hrvatskoga nogometnog saveza
redoviti su posjetitelji utakmica reprezentacije i navijači vrlo
reprezentativnog uzorka.
Upravo čelni ljudi tih kompanija vrlo često, a neki i redovito idu na
utakmice naše nogometne reprezentacije.
Prilično je očekivano na tribinama vidjeti Dalibora Fuštara,
direktora Nikea za Hrvatsku, jer Nike već godinama oprema
reprezentaciju i veliki je sponzor, a Fuštar veliki navijač.
Agrokor predstavlja i Branko Mikša, savjetnik predsjednika
Agrokora, koji je i sam bio i te kako uključen u nogomet, bio je
predsjednik Hrvatskoga nogometnog saveza.
Ledo predstavlja Mislav Galić, predsjednik uprave, Kraš
često na utakmicama predstavlja predsjednik uprave Nadan
Vidošević, a još je redovitiji Darko
Radišić, član uprave Kraša.
Tvrtka Lidl sponzorirala je kampanju Hrvatskoga nogometnog saveza u
pokušaju da postane domaćin Europskoga nogometnog prvenstva
2012. godine. Kampanja nije uspjela, ali predsjednik uprave Lidla
Hrvatska Bojan Luncer nije zbog toga prestao ići na utakmice
naše nogometne reprezentacije.
Hrvatska radiotelevizija s konkurencijom se bori za prijenose utakmica
hrvatske reprezentacije, a glavni ravnatelj HRT-a Vanja Sutlić voli se
i sam uvjeriti u kvalitetu reprezentacije.
Kao i on, na utakmice često ide i Ivan Mišetić, predsjednik
uprave i glavni direktor Croatije Airlinesa.
Osim domaćih navijača, Hrvatska ima u svojim navijačkim trupama i
strance koji rade u Hrvatskoj. Primjerice, Izraelac Zeev Barzilay,
generalni direktor Grand auta, zastupnika vozila Ford za Hrvatsku,
strastveni je navijač.
– Idem na sve utakmice, uživam u tome. Bio sam na svim
susretima vaše reprezentacije otkako sam u Hrvatskoj. I,
Hrvatska nije izgubila nijednu službenu utakmicu na kojoj sam bio.
Jedina koju sam zbog poslovnih obveza propustio bila je ona u
Makedoniji i tada je zabilježen jedini poraz – kazao je Zeev
Barzilay te dodao: – Naravno da idem na Europsko prvenstvo,
nadam se da će se tamo nastaviti tradicija sjajnih rezultata, da će, s
obzirom na to da ću biti tamo, Hrvatska nastaviti pobjeđivati.
I hrvatski direktori vjerni su nogometni navijači
Zadužuju se, narušavaju odnose s prijateljima, obitelji, neki dižu i treći kredit. Jesu li Hrvati postali previše ovisni o šopingu?
Zabrinjavajuće je što 52,9 posto ispitanica priznaje da često skriva kupnju od svojih bližnjih, najčešće muževa, a 66,2 posto osjeća gubitak kontrole nad željom za kupnjom
Bila je simbol ljepote i požude u 80-ima, a nakon što je izgubila sluh i vid, okrenula se vjeri: 'Bog me spasio od sigurne smrti'
Vanity, rođena kao Denise Matthews,postala je model koji je oduzimao dah i pjevačica koja je magnetski privlačila poglede. Njena prirodna ljepota i šarm otvarali su joj vrata show businessa, dok su je talent i ambicija gurali naprijed. Nažalost, teško je oboljela, a preminula je 2016. godine.
Nijemci ogorčeni: 'U Hrvatskoj kao u Srbiji. Policija hvatala navijače za genitalije i skidala ih'
"Primili smo mnogobrojne pritužbe na ponašanje granične policije i osiguranja, koji su utvrđivali identitete osoba. Osuđujemo ovaj način kontrole i trenutačno smo u kontaktu s Uefom i Dinamom iz Zagreba", napisali su iz njemačkog kluba
Stigli rezultati velike ankete Večernjeg lista: Pogledajte kako se hrvatski građani pripremaju za mirovinu
Pravovremeno ulaganje u financijsku budućnost ključno je za osiguranje dugoročne stabilnosti i kvalitete života, osobito u mirovini. Ulaganjem i štednjom u ranoj fazi života omogućuje se dugoročan rast kapitala, iskorištavanje složene kamate te stjecanje financijske neovisnosti. No, kako hrvatski građani gledaju na svoju financijsku budućnost?
Europa se drastično okreće energetskom rješenju koji može predstaviti izazov manjim tržištima
Kako bi se zadovoljile sve veće energetske potrebe, očekuje se da će LNG igrati ključnu ulogu u prijelazu na čistiju energiju, posebno u Europi.