Novi slogan hrvatskog turizma “Croatia, Full of Life”, koji bi nakon ljeta trebao biti lansiran uz mnogo pompe, dobio je i mnogo kritika. Šira je javnost ostala uskraćena za podatak koja su još četiri slogana bila u užem izboru, no doznaje se da se biralo između “Croatia, State of Mind”, “Real Mediterranean”, “Life by Croatia’' i “Croatia, Take Me Everywhere”. Marketinške znalce ne čudi što je većina od 4800 Europljana koji su anketirani najviše glasova dala za “Full of Life”.
– Ali ne zato što je dobro pogođen, nego zato što je bolji od preostala četiri prijedloga. Izabrani slogan više je skup naših želja, projekcija onog što bismo htjeli da turistička Hrvatska jest, nego što nas istinski predstavlja – komentira stručnjak za marketing Boris Malešević.
– Naš najbolji slogan bio je “Mala zemlja za veliki odmor”. Imao je dramaturgiju i bilo bi bolje da se na njemu gradio novi. Paradigma se u turizmu promijenila, ne putuje se više radi odlaska na odmor, kao u vrijeme kada je on bio aktualan, danas se putuje zbog doživljaja. Novi je slogan tako mogao biti “Mala zemlja za veliki doživljaj”, a pogodan je i za izvedenice poput “Mala zemlja za veliku zabavu/pustolovinu” ili što se već želi poručiti.
To bi svakako bilo ekonomičnije s obzirom na to da je pothvat oko izbora novog slogana stajao nešto više od dva milijuna kuna. Inače, autori “Full of Life”, iz hrvatsko-britansko-španjolskog konzorcija BBDO, zaduženi su da prije lansiranja provjere upotrebljava li se taj slogan na dalekim tržištima u nekom negativnom kontekstu.
>> Reakcije čitatelja na novi turistički slogan: Croatia, full of jad...
Dva i pol milijuna kuna dati stranoj pameti za problematicni slogan je ocigledna ocjena pameti hrvatskog puka.