Novi pristup

Ikea odlučila redizajnirati samu sebe

Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Ikea
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Ikea
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Ikea
Foto: IKEA
Ikea
26.09.2014.
u 09:48
Lanac trgovina koji je donio skandinavski dizajn u milijune kućanstava diljem svijeta mora sada osmisliti nešto novo kako bi održao vodeću poziciju u toj industriji
Pogledaj originalni članak

Poznati švedski lanac trgovina namještaja Ikea, odnedavno prisutan i u Hrvatskoj, odlučio je promijeniti i osvježiti svoj pristup dizajnu, javlja Poslovni.hr

Lanac trgovina koji je donio skandinavski dizajn u milijune kućanstava diljem svijeta mora sada osmisliti nešto novo kako bi održao vodeću poziciju u toj industriji koja se ubrzano mijenja zahvaljujući putovanjima i Internetu.

 - Mislim da moramo, što i činimo, razmisliti o tome što će biti skandinavsko u budućnosti, kazao je glavni Ikein dizajner Marcus Engman.Prihodi Ikee snažno su rasli dijelom zbog toga što su održavali troškove niskima tako što su uvjerili svoje kupce da sami mogu iz dijelova sastavljati proizvode.

Sada žele do 2020. udvostručiti te prihode, na 50 milijardi eura, povećati broj postojećih 362 trgovina tako što će širiti poslovanje u područjima poput Indije, te potaknuti online prihode.Kako bi to uspješno proveli morat će uzeti u obzir činjenicu da su klijenti građani svijeta sa sofisticiranim ukusima te da danas opslužuju daleko širi krug ljudi nego što je to bilo 1943. kada su tek počinjali. U proteklih godinu dana Ikeine trgovine posjetilo je 775 milijuna ljudi u oko 50 zemalja, a njihovu internetsku stranicu njih 1,2 milijarde ljudi.

U nastojanju da ponovno stvori novi skandinavski imidž - Ikea je naveliko poznata po minimalističkom dizajnu - švedska kompanija je također svjesna da se i sama Švedska također promijenila. Od vremena kada je njezin utemeljitelj Ingvar Kamprad još kao dijete prodavao šibice i sjeme za cvijeće u svome susjedstvu, otvorena politika koju je Švedska vodila po pitanju useljeništva rezultirala je dolaskom desetina tisuća useljenika iz Afrike, Bliskog istoka i istočne Europe. Stoga novi dizajnerski pristup mora uzeti u obzir i multikulturalnost Švedske.

>> Ikea: Ova ljuljačka može uzrokovati opasne ozljede. Vratite je!

>> Ikea ruši naše mitove: potrošači, a ne vlada biraju pobjednike

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.