Prijevoz

Ina raskida svoju desetljetnu suradnju s Dunavskim Lloydom

Ina raskida svoju desetljetnu suradnju s Dunavskim Lloydom
29.11.2010.
u 08:00
Upućeni tvrde kako se Ina već dogovorila za budući transport nafte iz slavonskih nalazišta do sisačke rafinerije s jednim hrvatskim cestovnim prijevoznikom
Pogledaj originalni članak

Ina i Dunavski Lloyd mogli bi iznenada prekinuti četrdesetgodišnju poslovnu suradnju jer je Ina odlučila tog riječnog zamijeniti cestovnim prijevoznikom.

Dobro upućeni tvrde kako se Ina već dogovorila za budući transport nafte iz slavonskih nalazišta do sisačke rafinerije s jednim hrvatskim cestovnim prijevoznikom. Bit će to šokantna informacija za jedinoga hrvatskog riječnog prijevoznika, Dunavski Lloyd. Oni vjerojatno nisu očekivali da će Ina uspjeti od cestovnog prijevoznika dobiti bolju ponudu za prijevoz nafte te su u dugotrajnim i osjetljivim pregovorima navodno inzistirali na zadržavanju svojih dosadašnjih cijena. S druge strane, u Ini su navodno imali informacije o tome kako su usporedive cijene drugih riječnih prijevoznika mnogo povoljnije.

Dok jedna cestovna cisterna ima zapreminu od 40-ak prostornih metara, u jednoj riječnoj barži može se računati sa 1100 prostornih metara te je šokantno da je cestovni prijevoz jeftiniji. Uz to, na hrvatskim cestama sada će se znatno povećati broj cisterni.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

TE
tester
08:53 29.11.2010.

ovo je slično onome kako je city-express,neopremljen i sa slabom logistikom odjednom dobio posao raznošenja računa umjesto pošte. kao i sve ovakve stvari u hrvatskoj, \"transparentno i pošteno\".

Avatar guten_tag
guten_tag
08:22 29.11.2010.

treba zabraniti takav transport , radi se vjerojatno o sumnjivim radnjama . vidjet ćemo kako će državne službe reagirati . riječnim transportom je moguće u jednom transportu prevesti količinu za koju treba stotinu cisterni . ovakvim transportom se ugrožava sigurnost u prometu i višestruko zagađuje okoliš .

1O
1st-opinion
10:50 29.11.2010.

Lopovska posla