Executive Sales Adria Summit

Izazovi prodaje u današnjem vremenu

Foto: Promo
ESAS
Foto: Promo
ESAS, Blanka Lasić
Foto: Promo
ESAS, Danijela Kanaet
Foto: Promo
ESAS, Domagoj Lipošinović
Foto: Promo
ESAS, Ivana Nobilo
Foto: Promo
ESAS, Sanja Gomuzak
21.09.2017.
u 08:59
Je li nam tehnologija donijela bolju kvalitetu života? Ovisi o kutu gledanja.
Pogledaj originalni članak

Živimo u 2017. godini, dobu koje je u starim SF filmovima bilo predstavljano dalekom budućnošću. Nemamo leteće aute i kako se čini, nećemo ni imati, ali imamo search, cloud, transfer, drive, chat, like, follow i ostale alate koji omogućuju brži protok informacija. Je li nam tehnologija donijela bolju kvalitetu života? Ovisi o kutu gledanja.

Porast razvoja tehnologije i korištenja tehnoloških rješenja utječe na poslovnu produktivnost, budući da naviranje trendova i kanala komunikacije dovodi do vremenski sve zahtjevnijeg i pozornijeg vaganja poslovnih odluka, što stavlja naglasak na samopouzdano vođenje teama i kvalitetno i pravovremeno odlučivanje. Programske nadogradnje, nove platforme, mreže i samim time neizbježne nove situacije usporavaju poslovne procese, što zahtijeva puno fokusa i kontinuiranog treninga.

Stoga možemo reći da je pravi izazov današnje prodaje istovremena prilagodba tržištu i kupcu, koji je i sam u procesu prilagodbe sve većem broju informacija koji do njega dopiru. Sve navedeno dovelo je do toga da odrasle osobe, ukoliko uopće percipiraju reklamu, pjesmu ili video, daju točno 3 sekunde prilike za subjektivnu prosudbu isplati li se nastaviti sa slušanjem i/ili gledanjem, dok najnovije generacije, posebice pripadnici tzv. „Z generacije“ (oni koji su u potpunosti odrasli uz Internet i pametne telefone), u velikoj mjeri pokazuju i još rezultate slabije moći zadržavanja pažnje.

Unatoč navedenom, nije sve tako crno. Prodaja licem u lice i dalje nije mrtva te ljudski faktor, odnosno „emotivna matematika“ ostaje jednako važan, ako ne i još važniji faktor današnje uspješne prodaje. Istraživanja pokazuju da će kupci u narednim godinama radije biti tretirani kao obitelj nego kraljevi. Dakle, činjenice govore, ali emocije prodaju (kupuju). Isto tako, zasićenošću opstruirani komunikacijski kanali prisiljavaju menadžere, direktore, voditelje prodaje i marketinga te voditelje ljudskih potencijala na sve kreativnije načine dopiranja do konzumenta.

Zbir upravo takvih afirmiranih pojedinaca, i to u ulogama predavača, nudi nam Executive Sales Adria Summit u Novigradu od 18. - 20. listopada 2017. godine u Aminess hotelu Maestral. Dolazi jedanaest vrhunskih stručnjaka na području prodajne strategije, unaprijeđenja prodaje, javnog nastupa i tržišnih komunikacija koji će održati svoja predavanja publici od preko dvjesto regionalnih prodajnih profesionalaca. Predavači su predvođeni motivacijskim govornikom Kevinom Abdulrahmanom, uvrštenim na sami vrh top ljestvice 25 najboljih govornika 2017. na etabliranoj stranici speaking.com.

Pogledajte na vecernji.hr