Superbrands u RH

Izbor bez ljestvice - “proizvodi” jedinstvene osobnosti

Foto: Ivo Čagalj/PIXSELL
Izbor bez ljestvice - “proizvodi” jedinstvene osobnosti
02.04.2011.
u 17:30
Čak 23.000 glasača odabralo je najdraže brendove i diglo im vrijednost. I Blanku Vlašić i Gibonnija Superbrands je lani uvrstio među 90 najprepoznatljivijih hrvatskih brendova
Pogledaj originalni članak

Pik Vrbovec, Zdenka, Vindija, Poslovni dnevnik, Cekin, Z’bregov, Jamnica, Konzum, Kutjevo, Ledo, Matošević vina... čak i Blanka Vlašić i Gibonni među 90 su najjačih hrvatskih Superbrandova u 2010. koji su i aktivno odlučili kapitalizirati svoj status, a na temelju prepoznatljivosti, reputacije, kvalitete, pouzdanosti i dugogodišnje dosljednosti bira ih stručno vijeće sastavljeno od vodećih marketinških, poslovnih i akademskih stručnjaka te predstavnika medija, pri čemu su važnu ulogu imali su i sami potrošači.

Čak 23.000 njih glasovalo je za svoje najdraže Superbrandove, dajući im dodanu vrijednost, tako da se na popisu finalista, koji je pripremljen u suradnji s vodećim hrvatskim agencijama za istraživanje tržišta (GfK Croatia, AGB Nielsen, Hendal, Ipsos Puls, Memrb, Nielsen i Prizma) nalazilo čak 1100 domaćih i stranih brendova, za koje Borut Zemljič, glavni direktor Superbrands Adriatica, kaže kako su tržišne marke proširile granice svoga djelovanja i izašle iz donedavno ekskluzivne domene odjela marketinga, postajući i sastavni dio poslovnih pokazatelja i rječnika vlasnika, dioničara, uprave, čak i odjela financija. Prema njemu, superbrendovi nisu samo imena koja se promoviraju. U početku može biti riječ o imenu ili zaštitnome znaku, ali s vremenom stječu jedinstvenu osobnost koja ih čini prepoznatljivima na prenatrpanome tržištu. Izvrsnost, sjajan dizajn, autentične osobine i prava komunikacija osnove su vodećih robnih marki u budućnosti, a stvaranje intenzivnih i jedinstvenih doživljaja nekog proizvoda ključna strategija za njihov opstanak na tržištu.

Na upit bi li radije kupili proizvod koji je dobitnik nagrade Superbrands, odnosno koji nosi oznaku Superbrands na ambalaži, ili proizvod bez takve oznake, a da je riječ o proizvodima iste cijene, svih 100% ispitanika odabralo bi tako označen proizvod, pokazalo je istraživanje agencije GfK Hrvatska.

Istraživanje je pokazalo kako je sa znakom Superbrands otisnutim na određenim proizvodima, odnosno reklamama, upoznato 57 % građana RH, što je 8 % više nego u 2009. Od toga se 75 % odnosi na stanovnike Zagreba i okolice. Proizvode s oznakom Superbrands najviše bi kupovali stanovnici Zagreba i okolice (70 %), žene (62 %), oni s višim i visokim obrazovanjem (62 do 69 %) te dobne skupine od 18 do 44 godine (od 62 do 67 %). Superbrands je prisutan na četiri kontinenta u 88 država širom svijeta. Glavni je cilj organizacije identificirati vodeće brendove na svakom pojedinom tržištu te, na taj način, dodatno promovirati disciplinu brendiranja.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.