U Glavnom uredu HTZ-a do 25. kolovoza očekuju ponude zainteresiranih da izrade i održavaju informacijski sustav za prijavu i odjavu turista. Posao vrijedan 3,5 milijuna kuna, bez PDV-a, ponuđen je javnim pozivom na nadmetanje, a rok za provedbu ovog zahtjevnog projekta je kraj iduće godine.
Tijekom 2015. trebao bi tako zaživjeti informacijski sustav koji će povezati svih tristotinjak turističkih zajednica u Hrvatskoj i oko 60.000 pružatelja usluga smještaja. Sustav će biti dostupan putem interneta bez potrebe za posebnim instaliranjem na računalo.
Korist će biti višestruka. Navedeni sustav evidentirat će prijave i odjave gostiju, omogućit će ažuriranje podataka o smještajnim objektima i kapacitetima te razmjenu drugih obavijesti na razini sustava. To će omogućiti da turističke zajednice brzo i precizno kreiraju relevantne statističke izvještaje o raspoloživosti smještajnih kapaciteta i kretanjima turista na svom području. To je, inače, jedan od prvih većih projekata u koje se kreće otkako je za direktora Glavnog ureda HTZ-a imenovan Ratomir Ivičić.
Realna cijena izrade tog informatičkog sustava je 1% od navedenog iznosa tj 35,000 Kn. Ostalo ide nekome u džep. Znači to će biti na koristi samo onima koji dobiju izradu informatičkog sustava, koji po običaju neće biti ništa novo. Ništa novo u Hrvatskoj. Da malo više putuju svijetom znali bi da za taj iznos mogu dobiti 10 isporogramiranih Facebooka.