Rat protiv dosade

Izvoz nam je prilika za rast

Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
Izvoz nam je prilika za rast
11.03.2016.
u 10:30
Davor Bruketa, predsjednik uprave HURA-e, govori o novitetima na Danima komunikacija, o ovogodišnjim ciljevima i što očekuje posjetitelje
Pogledaj originalni članak

Davor Bruketa, predsjednik uprave HURA-e, govori o novitetima na Danima komunikacija, objašnjava ovogodišnje ciljeve, što posjetitelje očekuje i predavanja koja se posebno ističu. Lani je Dane komunikacija posjetilo više od 1500 posjetitelja iz cijele regije, a ove godine kroz tri dana festivala moći će se čuti 12 predavača iz svijeta i iz regije te će posjetitelji imati priliku upoznati se s novostima oglašivačkog svijeta.

Možete li usporediti lanjske Dane komunikacije s ovogodišnjima?

Ovogodišnji Dani komunikacija nastavljaju tradiciju dosadašnjih kroz kvalitetu predavača. Obišli smo najvažnije svjetske festivale tržišnih komunikacija poput Cannes Lionsa i Eurobesta te selektirali neke od relevantnijih predavača. Oni će donijeti vijesti iz globalne oglašivačke industrije u Rovinj. Primjećujemo da zadnjih godina zbog kvalitete predavanja dolazi sve više posjetitelja iz susjednih zemalja.

Koja vam je bila glavna misao vodilja za ovogodišnje Dane komunikacija?

Potreba je domaće industrije da pronađe puteve za izvoz na strana tržišta, gdje vidimo prostor za rast. Godina 2015. bila je godina rasta industrije u Hrvatskoj i već je sada Hrvatska najjača u regiji prema brojkama. Dijelit ćemo znanja i iskustva onih koji izvoze kako bi cijela branša više izvozila i pridonijela razvoju zajednice u kojoj djelujemo. Organizirat ćemo takozvani «Export Stage» na kojemu će Nenad Bakić razgovarati s agencijama koje su pronašle modele za funkcioniranje na vanjskim tržištima.

Koji su ovogodišnji noviteti i što sve posjetitelje ove godine očekuje na Danima komunikacije?

Ove godine prvi će se put održati natjecanje za mlade agencijske profesionalce pod nazivom “Young Lions”, koji je dio globalnog natjecanja u sklopu canneskog festivala. Jedinstvena je to prilika za mlade kreativce do 30 godina da se dokažu na nacionalnoj, a potencijalno i svjetskoj razini.

Koje su brojke obilježile prošlogodišnje Dane komunikacija?

Izdanje Dana komunikacija lani bilo je najuspješnije dosad. Više od 1500 posjetitelja iz cijele regije u tri dana festivala slušalo je predavanja 15 svjetskih i domaćih stručnjaka. Ostvarena je suradnja s festivalima Cannes Lions i Eurobest, s kojom se nastavlja. I ove godine imat ćemo raznolik program, u kojem će svatko pronaći temu za sebe. U tri dana festivala više od 12 predavača iz svijeta i regije upoznat će nas s novostima oglašivačkog svijeta.

Što nas očekuje na ovogodišnjem Effieu?

Za sedmo hrvatsko izdanje prestižnog marketinškog natjecanja Effie, koje nagrađuje najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja, ove godine bori se 35 agencija i 25 oglašivača. Konkurencija je najveća u kategorijama “Telekomunikacijskih usluga” i “Pića” gdje je prijavljen najveći broj projekata po kategoriji, ukupno devet, a slijede kategorije “Financije i osiguravajuće usluge” i “Hrana”, s po pet prijavljenih projekata. 

>> Za ovogodišnju nagradu Effie bori se 35 agencija i 25 oglašivača 

>> Dani komunikacija 2016. posvećeni svjetskim trendovima i izvoznom potencijalu hrvatske kreativne industrije

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

KU
kunigunda
18:42 11.03.2016.

regije nema na google maps o kojoj zemlji tip govori zar se tamo zaista tako dobro živi primaju li i hrvate ili samo stanovnike regije i regiona