PROMO

Je li klijentima transparentnost poslovanja važnija od cijene usluge?

Foto: Promo
Je li klijentima transparentnost poslovanja važnija od cijene usluge?
24.09.2019.
u 10:23
Izazov s kojim se korisnici usluga rent-a-car industrije u sve većoj mjeri susreću je nedostatak transparentnosti poslovanja, sve važnije stavke u građenju poslovnih odnosa i lojalnosti klijenata.
Pogledaj originalni članak

Koliko su rent-a-car tvrtke koje posluju u Hrvatskoj u tome uspješne i možemo li očekivati transparentnije poslovanje, iz prve ruke otkrili su nam stručnjaci iz Carwiz rent a cara. Važnost kvalitetne i kontinuirane komunikacije tema je koja sve češće ima vodeću ulogu u transparentnosti poslovanja, dok je ona prema mišljenju stručnjaka u rent-a-car industriji i dalje na nezavidnoj razini:

Nažalost, još uvijek nedovoljan broj rent-a-carova ulaže u kvalitetnu komunikaciju sa svojim klijentima. Transparentnost poslovanja rent-a-car industrije je vidljiva i u poslovanju s posrednicima s kojima smo uspjeli dogovoriti da prilikom on-line najma vozila klijent ima vidljive i uključene usluge poput ostavljanja vozila u drugoj poslovnici, izdavanje ili povrat vozila van radnog vremena i slično. Za sada ovakvu praksu nisu prihvatili svi konkurenti ali se nadamo kako će ovo uskoro postati pravilo, a ne iznimka poslovanja. Korisnicima ujedno naglašavamo važnost pregleda vozila, odnosno način na koji se prilikom preuzimanja vozilo pregledava, ali i zašto je potpuno pokriće vozila dodatan trošak, a ne standardni.“, objasnio je transparentnost poslovanja u praksi rent-a-car industrije Borko Ribić, direktor prodaje Carwiza.

Pomoću različitih komunikacijskih kanala u Carwizu s posebnom pažnjom pristupaju edukaciji korisnika s ciljem transparentnosti poslovanja, dok o samim cijenama u rent-a-car industriji koje su česta meta kritika, Ribić dodaje:

Transparentnost cijena u rent-a-car industriji postoji budući da gotovo i nema prakse korištenja psiholoških cijena, odnosno toliko nam mrskih 98 ili 99 lipa. Naši prodajni savjetnici u svakodnevnoj komunikaciji s klijentima obvezni su komunicirati sve informacije bez skrivenih, odnosno dodatnih troškova. S druge strane, prilikom potpisivanja ugovora klijentu se uručuje račun sa svakom pojedinačnom stavkom, tako da je ovaj dio poslovanja osim zakonski, reguliran i od strane struke. Naši zaposlenici u odnosu s klijentima imaju zadatak upućivati klijenta, informirati ga te mu prepustiti odluku o kupnji.“

Edukacija i informiranost korisnika o skrivenim troškovima uvelike bi pomogla razvoju rent-a-car industrije, dok dostupni podaci i analize provedene u Carwizu pokazuju kako je transparentnost poslovanja za stvaranje lojalnosti brendu važnija od samih cijene najma vozila.

Svjetski dan bubrega

Ova bolest godišnje pogađa više od 850 milijuna ljudi, simptomi su nespecifični, a ključ je prevencija

Svake godine, drugog četvrtka u ožujku, obilježava se Svjetski dan bubrega. Riječ je o globalnoj kampanji koja se provodi diljem svijeta s ciljem podizanja svijesti o važnosti bolesti bubrega, od koje na svjetskoj razini boluje više od 850 milijuna ljudi, među kojima čak 300.000 u Hrvatskoj. Prema podacima iz 2019. godine, ova bolest uzrokovala je više od 3,1 milijun smrtnih slučajeva.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr