Promo

Jedini Calvin Klein dućan u Hrvatskoj otvoren u outletu

Foto: PR FOTO
Roses Designer Outlet
Foto: PR FOTO
Roses Designer Outlet
Foto: PR FOTO
Roses Designer Outlet
Foto: PR FOTO
Roses Designer Outlet
Foto: PR FOTO
Roses Designer Outlet
Foto: PR FOTO
Roses Designer Outlet
Foto: PR FOTO
Roses Designer Outlet
VL
Autor
PR Članak
02.12.2016.
u 09:23
Novi izgled i novi brandovi za 2017. godinu
Pogledaj originalni članak

Koncept kupovine svjetskih brandova po cijenama sniženima od -30% do -70% u ugodnoj atmosferi malog grada, inače vrlo prihvaćen u Europi, u Hrvatskoj je zaživio upravo u Roses Designer Outletu u Svetom Križu Začretje kod Krapine, danas jedinom trgovačkom centru ove vrste u Hrvatskoj.

Od otvaranja 2008. godine Roses je među svoje zakupce privukao najpoznatije svjetske brandove te se na popisu dućana zvučnih marki nalaze i Nike Factory Store, adidas outlet store te Tommy Hilfiger, a od ove godine i Calvin Klein.

  • Upravo je uspješno poslovanje našeg outlet centra ono što je privuklo poznatog svjetskog proizvođača. Otvaranje Calvin Klein outleta je zapravo nastavak suradnje s ovom globalnom korporacijom koju smo započeli nakon što su od slovenskog franšizera zbog zavidnih rezultata u prodaji preuzeli outlet Tommy Hilfiger. Uspjeh Tommya Hilfigera doveo nam je i Calvin Klein koji upravo iz našeg centra ulazi na hrvatsko tržište – tumači direktor Rosesa, Roman Rogović.

Centar je smješten uz autocestu Zagreb – Macelj, na prometnoj ruti E59 koja povezuje jugoistok Europe sa zemljama centra. Lako uočljiv, s direktnim prilazom s autoceste, izgrađen je nakon pažljive analize austrijskih developera koji su u Zagorju, uz sjeverozapadni rub zagrebačke metropole pronašli idealno mjesto na kojem se uspješno mogu povezati opuštena izletnička atmosfera i nezaboravno iskustvo kupovine.

Okruženje zagorske topličke zone, turistička ruta prema moru i raznolika ponuda brandova po outlet cijenama učinili su da osam godina od otvaranja Roses Designer Outlet predstavlja posebnost u shopping kulturi Hrvatske koju je prepoznao veliki broj domaćih i stranih kupaca.

Ulaskom Hrvatske u Europsku uniju otvorio se prostor za dolazak novih brandova koje zanima outlet prodaja te se uz trenutnih 15.000 kvadrata pojavila potreba za dodatnim prostorima za najam. Proces proširenja centra započeo je u ljeto ove godine obnovom krovova te pročelja u žarkim bojama, uređenjem vrtova i cvjetnjaka, a nastaviti će se izgradnjom dodatnih 8.000 prodajnih kvadrata.

Proširenje Rosesa djelomično je i odgovor na najave IKEE o gradnji vlastite trgovačko-turističke zone s outlet centrom na istoku Zagreba gdje se više godina nakon zatvaranja outleta u Sv. Heleni ponovno formira konkurencija Rosesu.

  • Svaka konkurencija je dobrodošla jer radi se o dodatnom poticaju za napredovanje i usavršavanje, ističe Roman Rogović najavljujući razvoj koji će Roses Designer Outlet u narednim godinama učiniti još boljim mjestom za najpovoljniju kupovinu vrhunskih svjetskih brandova.   

Pogledajte na vecernji.hr