Sisak

Jedini hrvatski riječni brodar izlazi iz krize

Foto: Nikola Cutuk/PIXSELL
Hrvoje Pavlak, direktor Dunavskog Lloyda
Foto: Nikola Cutuk/PIXSELL
Hrvoje Pavlak, direktor Dunavskog Lloyda
Foto: Nikola Cutuk/PIXSELL
Hrvoje Pavlak, direktor Dunavskog Lloyda
Foto: Nikola Cutuk/PIXSELL
Hrvoje Pavlak, direktor Dunavskog Lloyda
Foto: Nikola Cutuk/PIXSELL
Hrvoje Pavlak, direktor Dunavskog Lloyda
02.05.2016.
u 12:50
Tvrtka je 2014. godine bila u velikoj krizi, uz česte blokade računa i s velikim kašnjenjem isplata plaća što se produžilo i na 2015. godinu, pa je još sredinom 2014. podnijela zahtjev za predstečajnom nagodbom
Pogledaj originalni članak

Četrnaest mjeseci nakon što su vjerovnici, potrebnom većinom glasova, prihvatili plan financisjkog restrukturiranja tvrtke, jedini hrvatski riječni brodar - Dunavski Lloyd Sisak pred sklapanjem je predstečajne nagodbe što će ovoj tvrtki omogućiti lakše poslovanje. Ročište je sazvano za 16. svibnja.  

Tvrtka je 2014. godine bila u velikoj krizi, uz česte blokade računa i s velikim kašnjenjem isplata plaća što se produžilo i na 2015. godinu, pa je još sredinom 2014. podnijela zahtjev za predstečajnom nagodbom. Cijelu proteklu godinu tvrtka je provodila restrukturiranje u dogovoru s vjerovnicima.  

"Nakon iznimno teškog razdoblja gospodarske krize, ekstremnih vremenskih i hidroloških nepogoda koje su nam potpuno onemogućile plovidbu i sustavnim neodržavanjem plovnih putova od strane nadležnih institucija, opstanak najvećeg hrvatskog riječnog brodara Dunavskog Lloyda je bio vrlo upitan. Od početka procesa financijskog i operativnog restrukturiranja tvrtke do današnjeg dana sa zadovoljstvom možemo konstatirati da je tvrtka ponovno u uzlaznoj poslovnoj putanji." - kazuje direktor tvrtke Hrvoje Pavlak.

 On ističe da je tvrtka u međuvremenu isplatila osam zaostalih plaća radnicima koje su obuhvaćene planom financijskog restrukturiranja, te je otplatila i ostale obveze prema banci po planu financijskog restrukturiranja za 2015 godinu. Uspjeli su vratiti i poslove što jamči budućnost tvrtke.  

"Napornim radom, uspjeli smo vratiti poslove transporta na gornji Dunav i transport sirove nafte na rijeku Savu. Tvrtka trenutno obavlja poslove transporta iz njemačkih, austrijskih i mađarskih luka nakon više od 10 godina, na što smo iznimno ponosni. Posljednja poslovna godina je završena sa dobiti i trenutni financijski pokazatelji upućuju na to da će dobit biti ostvarena i ove tekuće godine." - dodaje Pavlak.  

No problemi, na koje brodari ne mogu sami utjecati, su ostali. Nesigurna industrijska proizvodnja u Hrvatskoj je veliki uteg, no postoje problemii za koje u Dunavskom Lloydu smatraju da bi se vrlo brzo mogli riješiti.  

"Neodržavanje plovnih putova je došlo do mjere da su dubine na rijeci Savi u određenim razdobljima svega 1,4 metra, te je apsurd da vlasti još uvijek zabranjuju eksploataciju šljunka i pijeska na vodotoku, dok je u svim zemljama u okruženju isto dopušteno." - kazuje Pavlak. naime, u vrijeme niskih vodostaja zbog toga je plovni put nemoguć, pa time i riječni prijevoz u Hrvatskoj.

>> Pogledajte kako su Siščani prosvjedovali za spas Segeste

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

SK
skorpi66
15:02 02.05.2016.

a mozda bi i poplave bile manje....