Promo

Još jedan uspjeh hrvatskih agencija u Omanu

Foto:
Oman (1)
Foto:
Oman (1)
Foto:
Oman (1)
VL
Autor
PR Članak
24.05.2012.
u 11:33
Hrvatski konzorcij predvođen agencijom Pepermint već je 2010. godine uspješno nastupio u Omanu i organizirao svečano otvorenje azijskih igara na pijesku
Pogledaj originalni članak

Agencije Gingernet i Pepermint, članice Digitel grupe, preuzele su dio organizacije Svjetskog prvenstva u rukometu na pijesku koje će se početkom srpnja održati u Omanu. Na njihovom prvom zadatku, organizaciji izvlačenja parova sudjelovao je i jedan od najboljih rukometaša svih vremena, Mirza Džomba, koji je dočekan kao istinska zvijezda, a hrvatska ekipa tom je prigodom posjetila i nekoliko škola te rukometnih klubova.

U već uigranom timu za režiju se pobrinuo Krešimir Dolenčić dok je grafičku prezentaciju i video produkciju izradila zagrebačka tvrtka Furki Sport, specijalizirana za obradu i prikaz podataka na sportskim natjecanjima, koja iza sebe ima sudjelovanje na najvećim svjetskim natjecanjima uključujući Olimpijske Igre, Azijske igre i Igre Commonwealtha. Live streaming odradila je tvrtka Optelis, a cijelo događanje se na taj način moglo pratiti uživo na službenoj stranici prvenstva http://www.oman2012.info za koju je zadužena agencija Gingernet, jedna od vodećih digitalnih agencija u Hrvatskoj, u suradnji s Katal mediom.

Ovo je već drugi projekt koji radimo u Omanu i zadovoljstvo je ponovo biti sa svojim prijateljima. Isto tako, drago mi je što smo ponovno u organizaciji velikog sportskog natjecanja i izgleda da smo predodređeni za svjetska rukometna prvenstva, bilo ona u dvorani ili na pijesku. Neće biti lako izdržati 48 do 50 stupnjeva tijekom srpnja kada se prvenstvo održava, ali vjerujem da će nama biti lakše nego igračima na terenu.“ – izjavio je Boris Kovaček, direktor agencije Pepermint i voditelj projekta Oman.

Hrvatski konzorcij predvođen agencijom Pepermint već je 2010. godine uspješno nastupio u Omanu i organizirao svečano otvorenje azijskih igara na pijesku, jedinstvene sportske manifestacije na kojoj je sudjelovalo 45 azijskih država i regija. Agencija Pepermint još jednim uspješnim projektom i u 2012. godini nastavlja osvajanje bliskoistočnog tržišta gdje otvara nove mogućnosti i daje priliku za plasman proizvoda i usluga drugih hrvatskih tvrtki.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr