Poslovni uzlet

Kako uz mali budžet ostvariti uspješnu kampanju?

Foto: Fotolia
Kako uz mali budžet ostvariti uspješnu kampanju?
17.02.2015.
u 15:48
Pogledaj originalni članak

Poduzetnici, obrtnici te svi ostali koji su zainteresirani za stjecanje novih poslovnih znanja će 13.ožujka 2015. u Varaždinu, u Areni, ( Šetalište Franje Tuđmana 1) imati priliku poslušati besplatne edukacije. Na navedenim edukacijama bit će obuhvaćene razne teme- od digitalnog marketinga, Google oglašavanja, pisanja kreditnih zahtjeva, poduzetništva do EU fondova. Točan program edukacija možete vidjeti na linku.

Jedna od predavačica je i Matea Janton, product account menadžerica za globalni proizvod Socialpuzzle, koja će održati prezentaciju na temu digitalnog marketinga te svim sudionicima objasniti kako s malim budžetom napraviti uspješnu kampanju.

Fokus joj je odnos s klijentima, akvizicije te osmišljavanje kreativnih kampanja za klijente, s posebnim nagalskom na manja i srednja poduzeća s nižim budžetima. Kao stručnjakinja za kreativne kampanje na Poslovnom uzletu grada Varaždina 13.ožujka održat će predavanje na temu Digitalni marketing - s malim budgetom do uspješne kampanje! Saznajte kako sa što manje novaca napraviti učinkovitu kampanju. Besplatnu prijavu na edukacije možete napraviti ovdje.

Što će konkretno poduzetnici i obrtnici dobiti dolaskom na vašu edukaciju? Koja konkretna znanja i informacije ćete im ponuditi?
Poduzetnici i obrtnici će na predavanju "Digitalni marketing - s malim budžetom do uspješne kampanje!" saznati kako digitalne marketinške kampanje nisu samo za velika poduzeća s velikim budžetima, već i onom najmanjem poduzetniku mogu donijeti pozitivan ROI s minimalnim ulaganjem. Pokazat ćemo na koji način poduzetnici i obrtnici mogu iskoristiti Facebook kao mjesto na kojem se nalaze njihovi kupci, te ćemo dati konkretne ideje na koje načine mogu iskoristiti digitalne kanale za svoja poslovanja. Naučit ćemo ih kako mogu sami voditi svoje marketinške kampanje, čak i ako nemaju teoretska marketinška znanja.

Koja je posebnost vašeg predavanja? Po čemu će biti drugačije od ostalih u nizu Poslovnog uzleta? Zašto je važno?
O digitalnom marketingu se još premalo zna. Često poduzeća, naročito manja i srednja, još nisu dovoljno educirana po pitanju mjerenja uspješnosti digitalnih kampanja. Upravo je zato ova tema vrlo bitna, jer za razliku od tradicionalnih kanala sada mogu mjeriti uspješnost svake uložene kune. Često ciljna publika više nije na tradicionalnim kanalima (print, TV, radio), već na Internetu, te je bitno naučiti kako to iskoristiti. Kroz predavanje ćemo pružiti mnoga konkretna znanja i iskustva koja smo kao agencija prikupili u posljednjih 5 godina rada i s manjim i s većim klijentima.

Koje prednosti će imati poduzetnici koji ga dođu slušati u odnosu na ostale? Kako će im to pomoći u poslovanju?
Svim polaznicima predavanja ćemo na pravim primjerima pokazati kako poboljšati poslovanje putem Facebooka i interneta. Oni koji budu prisutni, moći će postaviti pitanja te ćemo moći dati konkretna rješenja upravo za njihov biznis. Također će svi kao poklon dobiti analizu njihove dosadašnje digitalne strategije, kao i prijedloge za poboljšanja.

Osim Janton, na ovoj edukaciji polaznici će ćuti i o prednostima Cloud usluga o kojima će pričati Krešimir Jusup iz HT-a, a svi sudionici saznat će i kako pospješiti svoje poslovanje uz Google oglašavanje o čemu će govoriti Borna Segulin iz Mog kvarta.

Program ostalih edukacija potražite ovdje, a prijaviti se možete na sljedećem linku.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.