best buy

Kanaanov čips u Mađarskoj je osvojio već 10 posto tržišta

Foto: Marko Mrkonjić/PIXSELL
Kanaanov čips u Mađarskoj je osvojio već 10 posto tržišta
23.09.2015.
u 07:15
Dugoročno možete opstati jedino ako ste sposobni proizvesti konkurentan proizvod te pametno radite, kaže Z. Popović
Pogledaj originalni članak

Jedan od najvećih hrvatskih proizvođača čipsa Kanaan, na koji je lani udicu neuspješno bacao i Atlantic Emila Tedeschija, u jakoj je konkurenciji velikih europskih proizvođača pokorio i tržište Mađarske gdje su njegovi proizvodi prepoznati kao “best buy” (najbolji omjer cijene i kvalitete), priopćili su jučer iz HGK. Donjomiholjačka tvrtka, koja je prije 15-ak godina u obiteljskoj garaži startala s tjesteninom, a danas u proizvodnji čipsa stoji uz bok velikih multinacionalki u regiji, na mađarskom je tržištu prisutna već 10 godina. S prosječnim godišnjim rastom prodaje od 25%, što je danas količina od 800 tona, u Mađarskoj suvereno drži već 10% tržišta, a za to su najzaslužniji visoka kvaliteta i povoljne cijene, ističe direktor tvrtke Zvonko Popović.

– Na bilo kojem tržištu dugoročno možete opstati jedino ako ste sposobni proizvesti konkurentan proizvod te strpljivo i pametno radite – kaže on. Iako je europsko tržište grickalica iznimno koncentrirano, Kanaan je u Mađarskoj dogovorio nove poslove za privatne marke čipsa za francuski Auchan i njemački Penny, dok najveću prodaju ostvaruje s privatnim markama za tamošnji Coop, CBA i Real. S godišnjom proizvodnjom većom od 4500 tona gotovih proizvoda trenutačno je i najveći izvoznik slanih grickalica iz Hrvatske u regiju.

>> Evo kako je iz osvete nastao čips, omiljena svjetska grickalica

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.