novi brend

Karlovačka pivovara predstavila novo pivo – Sokol

Foto: Karlovačka pivovara
Karlovačka pivovara predstavila novo pivo – Sokol
21.02.2013.
u 16:26
Sokol je novo svijetlo pivo u našem asortimanu, koje karatkerizira odličan okus, visoka kvaliteta sastojaka i iznimna pitkost. To je pivo ugodne gorčine s 4,6 posto alkohola, rekao je Alexander Gerschbacher
Pogledaj originalni članak

Karlovačka pivovara na tržište izlazi s novim brendom, svijetlim pivom Sokol, najavljeno je na današnjoj konferenciji u sjedištu pivovare.

– Sokol je novo svijetlo pivo u našem asortimanu, koje karatkerizira odličan okus, visoka kvaliteta sastojaka i iznimna pitkost. To je pivo ugodne gorčine s 4,6 posto alkohola, idealno na kraju uspješno obavljenog posla, ili za užitak u trenucima predaha. Namijenjeno je svim potrošačima koji žele kvalitetan proizvod pri dostupnoj cijeni – rekao je predsjednik uprave Karlovačke pivovare Alexander Gerschbacher. proizvod pri dostupnoj cijeni”. Sokol je od sredine veljače dostupan u povratnoj staklenoj boci od pola litre.

Nakon što je predstavio novi brend te se osvrnuo na proteklu godinu, Gerschbacher je najavio da nakon deset godina uspješnog poslovanja kao dio kompanije HEINEKEN, Karlovačka pivovara d.o.o. u predstojećem periodu planira preuzimanje naziva Heineken Hrvatska d.o.o., time i formalno potvrđujući pripadnost ovom vodećem europskom proizvođaču piva koji posluje u 71 zemlji svijeta te u svom portfelju ima više od 200 međunarodnih, regionalnih, lokalnih i specijalnih piva i jabučnih alkoholnih cidera te zapošljava oko 80000 zaposlenika diljem svijeta.

– Preuzimanje imena HEINEKEN biti će logičan nastavak poslovanja unutar vodećeg proizvođača piva u Europi. Kroz Europe. Promjena u imenu kompanije neće ni na koji način utjecati na poslovanje pivovare ili na budućnost našeg najpoznatijeg brenda, Karlovačkog piva na čijoj tradiciji ćemo nastaviti graditi uspjeh. Srce pivovare i dalje ostaje u Karlovcu, položaju od strateške važnosti za kompaniju nastavljajući tradiciju te snažnu integraciju i prisutnost u tom gradu kao i u cijeloj županiji – rekao je Alexander Gerschbacher.

>> Karlovačko crno – novi član portfelja Karlovačke pivovare

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

VL
./
16:49 21.02.2013.

Ako nije 5 kn,zbogom sokole moj!!

Avatar Vrijeme
Vrijeme
18:28 21.02.2013.

Nisam ljubitelj svijetlih i dosadnih piva. Dajte nam nesto tamnije, masnije, smedje, sa oko 5.5-6 % alkohola,....i bez okusa zagorene kave.

Avatar xxxkrivixxx
xxxkrivixxx
22:10 21.02.2013.

Ovo je vjerojatno izvozni adut za BiH. Onom tko je smislio etiketu i naziv treba dati Nobelovu nagradu za glupost. Karlovačka Pivovara je osnovana 1854. i od tada se tako zove. Promjenom imena moguća je i seoba proizvodnje u Siera Leone jer su tamo robovi jeftinjij