ZABRANA GEOBLOKIRANJA

Guess kažnjen s 40 milijuna eura zbog većih cijena za Hrvatsku i istočnu Europu!

Foto: Thinkstock
Guess kažnjen s 40 milijuna eura zbog većih cijena za Hrvatsku i istočnu Europu!
18.12.2018.
u 10:32
Komisija je utvrdila da su njihovi proizvodi u prosjeku za pet do deset posto skuplji u Bugarskoj, Hrvatskoj, Estoniji, Latviji, Litvi, Poljskoj, Češkoj, Rumunjskoj, Slovačkoj i Sloveniji nego u zemljama zapadne Europe
Pogledaj originalni članak

Europska komisija odlučila je u ponedjeljak kazniti tvrtku Guess, poznati modni brend, sa skoro 40 milijuna eura globe zbog blokiranja internetske prekogranične prodaje i zadržavanja umjetno viših cijena u zemljama srednje i istočne Europe u odnosu na zapadne članice EU-a.

Europska unija je zabranila stavljanje barijera u internetskoj trgovini, geoblokiranja. Pojedine internetske trgovine nisu dopuštale prodaju u nekim zemljama članicama, što predstavlja diskriminaciju potrošača. Nova pravila o zabrani geoblokiranja na snazi su od 3. prosinca.

"Kroz ugovore o redistribuciji, Guess je pokušao spriječiti potrošače u EU-u da kupuju u drugim članicama EU-a, sprječavajući trgovce da reklamiraju i prodaju u inozemstvu. Tvrtka je na taj način uspijevala održavati cijene umjetno visokim, posebice u zemljama srednje i istočne Europe. Zbog takvog ponašanja danas smo sankcionirali Guess. "rekla je povjerenica za tršišno natjecanje  Margrethe Vestager.


 
 

Komisija je smanjila kaznu za 50 posto, na 39.821.000 eura, jer je Guess, tvrtka sa sjedištem u Sjedinjenim Državama surađivala u istrazi. Komisija je utvrdila da su Guessovi proizvod u prosjeku za pet do deset posto skuplji u Bugarskoj, Hrvatskoj, Estoniji, Latviji, Litvi, Poljskoj, Češkoj, Rumunjskoj, Slovačkoj i Sloveniji nego u zemljama zapadne Europe.

Pogledajte video: Poznate Hrvatice nosile su reviju “Kreirano srcem”

 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

ZA
zagabria1
11:35 18.12.2018.

Zašto na s to ne čuti. Pa zato jer je to EU, zajednica neravnopravnih država gdje starije članice iskorištavaju one mlađe i svi zajedno tonu u nepovrat pred američkom i kineskom konkurencijom . Umjesto da potiču konkurentnost oni je zatiru, neshvatljivo

ME
Menjik
15:24 18.12.2018.

guess je nekvalitetno sranje od marke. cijene im se temelje na imenu, a ne na kvaliteti.