Dani komunikacija

Komunikacijska industrija nagradila najoriginalnije kreativne ideje i digitalne kampanje

Dani komunikacija
Dani komunikacija
Dani komunikacija
Dani komunikacija
Dani komunikacija
Dani komunikacija
Dani komunikacija
17.04.2020.
u 10:54
Bruketa&Žinić&Grey proglašeni dobitnicima Grand Prixa te agencijom godine IdejeX; Radgonske gorice najbolji oglašivač IdejeX
Pogledaj originalni članak

U večernjim satima 16. travnja održano je online proglašenje dobitnika IdejeX, nacionalnoga natjecanja u kreativnosti. Grand Prix ove su godine osvojili agencija Bruketa&Žinić&Grey te Radgonske gorice za projekt Untouched by Light – Svjetlom netaknuto. Agenciji Bruketa&Žinić&Grey te Radgonskim goricama pripala je i titula agencije odnosno oglašivača godine natjecanja IdejaX.

Među najboljih pet agencija IdejeX plasirali su se redom i Saatchi&Saatchi Croatia, Imago Ogilvy, BBDO Zagreb, McCann Zagreb.

Na IdejiX već se godinama uspješno natječu kako velike tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatna, srebrna i brončana priznanja, a ove godine iskazali su se sljedeći projekti.

U skupini kategorija Best on Market dobitnici zlatne IdejeX su:

  • Intersnack Adria i Imago Ogilvy za projekt Hrskanje koje pali u kategoriji Hrana
  • Radgonske gorice i Bruketa&Žinić&Grey za projekt Untouched by Light – Svjetlom netaknuto u kategoriji Alkoholna pića
  • Pipi Beverages i Imago Ogilvy za projekt Spomenik neisklesanom tijelu u kategoriji Bezalkoholna pića
  • Violeta i Saatchi&Saatchi Croatia za projekt Dual purpose for a higher purpose u kategoriji Trgovina i kućanstvo
  • BBDO Zagreb i IKEA za projekt Kod kuće je najbolje u kategoriji Trgovina i kućanstvo
  • A1 Hrvatska i Bruketa&Žinić&Grey za projekt A1 Lappsus u kategoriji Telekomunikacije
  • Wiener osiguranje Vienna Insurance Group i Señor za projekt Wiener. Osigurava vaš mir. u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge
  • Hrvatski zavod za javno zdravstvo i Bruketa&Žinić&Grey za projekt Tko pije, taj plaća u kategoriji Društvene akcije.

Zlatno priznanje nagrade X u skupini Best of Ad-Making osvojili su:

  • A1 Hrvatska i Bruketa&Žinić&Grey za projekt A1 Lappsus u kategoriji Digital
  • Hrvatski Telekom i McCann Zagreb za projekt Unlimited u kategoriji Film
  • Radgonske gorice i Bruketa&Žinić&Grey za projekt Untouched by Light – Svjetlom netaknuto u kategoriji Dizajn.

Dani komunikacija

U skupini kategorija Best on Market dobitnici srebrnih IdejaX nagrada su:

  • Latini. Taste local. i Studio Tumpić/Prenc za projekt Latini u kategoriji Hrana
  • Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb za projekt Teleportacija u kategoriji Alkoholna pića
  • Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb za projekt Zaštićene zakonom u kategoriji Alkoholna pića
  • Hrvatski Telekom i McCann Zagreb za projekt Unlimited u kategoriji Telekomunikacije
  • Iskon i Señor za projekt Prilika života u kategoriji Telekomunikacije
  • ERSTE bank i UTORAK za projekt Povratak u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge
  • Violeta i Saatchi&Saatchi Croatia za projekt WC papir ti može spasit dupe! u kategoriji Društvene akcije.

Srebrnu nagradu u Best of Ad-Making skupini kategorija osvojili su:

  • Jamnica Plus i Saatchi&Saatchi Croatia za projekt Duboko iznad svih u kategoriji Film
  • Honey Heaven i Design Bureau Izvorka Jurić za projekt Bee's Magic identitet proizvoda u kategoriji Dizajn.

Dobitnici brončanih nagrada u skupini Best on Market su:

  • Brachia i Design Bureau Izvorka Jurić za projekt Brachia KIDS u kategoriji Hrana
  • Jamnica Plus i Saatchi&Saatchi Croatia za projekt Duboko iznad svih u kategoriji Bezalkoholna pića
  • IKEA i BBDO Zagreb za projekt Fleka u kategoriji Trgovina i kućanstvo
  • Hrvatski Telekom i McCann Zagreb za projekt Điđi-Miđi u kategoriji Telekomunikacije
  • A1 Hrvatska i BBDO Zagreb za projekt Klizanje u kategoriji Telekomunikacije
  • Tele2 i Imago Ogilvy za projekt Poklon & Mir u kategoriji Telekomunikacije
  • Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost i Imago Ogilvy za projekt Paperless u kategoriji Društvene akcije
  • Ministarstvo zaštite okoliša i energetike i Studio Sonda za projekt Beskrajna čestitka u kategoriji Korporativne komunikacije
  • UTORAK za projekt Utorak Srijedom u kategoriji Razno.

Brončanu nagradu IdejaX u skupini Best of Ad-Making osvojili su:

  • Jamnica Plus i Saatchi&Saatchi Croatia za projekt Deepest Instagram Profile 2 u kategoriji Digital
  • ERSTE bank i UTORAK za projekt ERSTE Pobjeda u kategoriji Film
  • Njuškalo i Švicarska za projekt Predaj. Prodaj! u kategoriji Film
  • Violeta i Saatchi&Saatchi Croatia za projekt Dual purpose packaging u kategoriji Dizajn.

Komunikacijska industrija nastavlja dalje i dokazuje da kreativnost itekako mijenja svijet u kojem živimo, a kriznim razdobljima poput ovoga od ključne je važnosti sagledati najuspješnije projekte kako bi nas inspirirali na stvaranje ideja kojima ćemo oblikovati bolju budućnost. Proglašenje dobitnika nagrade Effie stoga pratite na Facebook stranici Dana komunikacija u petak 17. travnja u 21 sat.

Digitalna izložba radova IdejeX nalazi se na poveznici, a za više informacija posjetite službene stranice Dana komunikacija.

Dani komunikacija

Pipi i Imago Ogilvy osvojili Best in Show desetog, jubilarnog izdanja MIXX-a

Proglašenje dobitnika MIXX-a 16. je travnja već tradicionalno pratila mnogobrojna domaća, kao i regionalna publika, ali ovoga puta ne u Rovinju, nego pomoću live streama iz svojih domova – jer kreativnost, unatoč teškim okolnostima, ide dalje. Na daljinu su posebno slavili Pipi i Imago Ogilvy – njihov je projekt Spomenik neisklesanom tijelu osvojio MIXX-ovu titulu Best in Show.

MIXX je natjecanje koje, po međunarodnoj licenci IAB-a, nagrađuje najbolje digitalne kampanje. Tako je, uz Best in Show, proglašeno i 11 pobjednika sljedećih kategorija natjecanja: Brand Awareness Campaign, Cross Media Integration Campaign, Direct Response and Lead Generation, Best Website, Best Mobile App, Best Branded Content, Best Media Strategy, Best Search, Best Tech&innovation, Best Social te Best Publisher Long-Form Native.

Wiener osiguranje i Degordian za projekt UHO – Utočište Hrabrih Online osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign.

Vegeta i Izone pobjednici su kategorije Cross Media Integration Campaign s projektom Vegeta 60 godina.

Bluesun Hotels & Resorts i Httpool osvojili su priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation s projektom Croatia Calling.

Human je s projektom Human website proglašen najboljim u kategoriji Best Website.

Priznanje u kategoriji Best Mobile App dobio je projekt A1 Lappsus klijenta A1 te agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Čarli i Inspiracija digital proglašeni su najboljima u kategoriji Best Branded Content s projektom Čarli „Moj najbolji prijatelj“.

Priznanje kategorije Best Media Strategy pripalo je Woltu i agenciji iProspect, a division of Dentsu Aegis Network za projekt Yearly User Acquisition Campaign.

Pobjednici kategorije Best Search su Wiener Osiguranje i Degordian s projektom Wiener Osiguranje – Search kampanja 2019./2020.

A1 i agencija Bruketa&Žinić&Grey pobjednici su kategorije Best Tech&Innovation s projektom A1 Lappsus.

Ledo i agencija 404 s projektom Slatke riječi zaslužili su priznanje u kategoriji Best Social.

Udruga Nismo same i 24sata iskazali su se u kategoriji Best Publisher Long-Form Native s projektom #pinkypromiss.

Digitalnu izložbu radova potražite na poveznici, a za više informacija posjetite službene stranice Dana komunikacija.

Uz svijest o ozbiljnosti pandemije koja je zadesila Hrvatsku i svijet, svi zainteresirani tijekom dvije večeri imaju priliku dobiti uvid u najbolje od kreativnosti tijekom protekle godine te misli usmjeriti na crpljenje inspiracije za stvaranje bolje budućnosti. Drugu će slavljeničku večer, 17. travnja u 21 sat, na Facebook stranici Dana komunikacija stoga obilježiti proglašenje dobitnika nagrade Effie.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr