Nakon konferencije u ožujku 2014. na temu "Zapali svoju ideju by JCI Zagreb", kao i one u rujnu, na temu pravne regulative i procesa patentiranja proizvoda "Zaštiti svoju ideju by JCI Zagreb", Međunarodna komora mladih Zagreb organizira treću po redu konferenciju pod nazivom "Komuniciraj svoju ideju by JCI Zagreb". Cilj je upoznati poduzetnike početnike i mlade koji žele pokrenuti svoj posao te sve zainteresirane za komunikacijske kanale i alate za promoviranje proizvoda i usluga s time kako izgraditi ili poboljšali svoje poslovanje.
Konferencija će se održati u subotu, 21. ožujka 2015. godine s početkom u 16 sati u Zagrebu, u Staroj gradskoj vijećnici na adresi sv. Ćirila i Metoda 5 (Gornji grad). Planirani završetak konferencije je do 18.30 sati.
Uvodno izlaganje na temu "Kako se istaknuti na tržištu?" imat će vlasnica i direktorica učilišta Filaks, dr. sc. Elvira Mlivić Budeš. Dat će praktične savjete kako se izdvojiti od konkurencije, privući pažnju, stvoriti interes, ali i održati poslovne odnose. Tomislav Krajačić, direktor marketinške agencije Kofein, iznijet će primjere loše komunikacije i objasniti kako ne komunicirati, dok će Vladimir Preselj, savjetnik Millenium promocije i predavač na Visokoj školi za komunikacijski menadžment Edward Bernays, otkriti brojne tehnike i alate odnosa s javnošću.
Kako privući pozornost masovnih medija i zadržati ju samo su neke od tehnika. Partner u digitalnoj agenciji Akcija, Ilija Brajković, objasnit će što društvene mreže pružaju svakoj tvrtki kako bi došla do novih kupaca te zašto pri komunikaciji više ne možemo ignorirati društvene mreže. Frano Ožbolt, vlasnik studija GleFotka ispričat će osobnu priču kojom je izgradio studio i kako priča priče kroz fotografije. Novinarka Sunčica Taslak pričat će o storytellingu te kako su iz osobne priče nastali foto suveniri He:art.