Recentno Best Buy Award istraživanje za godinu 2012./2013. pokazuje kako je hrvatskim građanima Konzum primjer i pojam za najbolji omjer cijene i kvalitete u Hrvatskoj, priopćeno je iz kompanije.
U ovom istraživanju, hrvatskim građanima, korisnicima interneta, postavljeno je putem web-ankete sljedeće pitanje: "Navedite, molimo, naziv proizvoda ili usluge, proizvođača ili davatelja usluga koji po vašem osobnom iskustvu i mišljenju u Hrvatskoj nudi najbolji omjer cijene i kvalitete. To može biti bilo koji proizvod ili usluga. Jednako tako, to može biti domaća ili inozemna tvrtka, mala ili velika tvrtka, i može biti iz bilo kojeg sektora gospodarstva. Navedite, molimo, naziv jedne tvrtke, proizvoda ili usluge koja je prema vašem mišljenju pojam i najbolji primjer u Hrvatskoj za najbolji omjer cijene i kvalitete kada je riječ o proizvodima i uslugama na hrvatskom tržištu. Upišite naziv jedne tvrtke, proizvoda ili usluge koja je prema vašem mišljenju pojam i najbolji primjer u Hrvatskoj za najbolji omjer cijene i kvalitete kada je riječ o proizvodima i uslugama na hrvatskom tržištu.“
Na ovo ključno pitanje, najveći broj ispitanika, njih 10%, naveo je Konzum. Na drugom mjestu, s 8% navoda smjestio se K Plus. Predmetno istraživanje provela je švicarska kuća ICERTIAS - International Certification Association, na uzorku od 1200 ispitanika – građana hrvatske, korisnika interneta – isključivo starijih od 15 godina metodom CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - DEEP Mind Awareness).
Ovim rezultatom Konzum se potvrdio kao vodeći gospodarski subjekt s najboljim omjerom cijene i kvalitete u ovome trenutku u Hrvatskoj – općenito. Uz ovaj izvanredan rezultat ove posebne Best Buy Award natkategorije, Konzum je, podsjećamo, u nekoliko Best Buy Award istraživanja provedenih tijekom prošlih mjeseci na različitim uzorcima ispitanika, u istraživanjima različitih istraživačkih kuća osvojio najveći broj glasova ispitanika u cijelom nizu ključnih kategorija. Konzum je, primjerice, osvojio najveći broj glasova potrošača za kategoriju Maloprodajni trgovački lanac općenito u Best Buy Award istraživanju iz srpnja 2012. godine, CATI-DEEPMA metodom tržišta GfK na reprezentativnom uzorku ispitanika za opću populaciju stariju od 15 godina u Republici Hrvatskoj.
U istom istraživanju, Konzum je osvojio i najveći broj glasova potrošača u kategoriji Maloprodajni trgovački lanac povoljne kupnje u Republici Hrvatskoj. Naime, od 22 istražene kategorije trgovačkih marki, hrvatski potrošači najveći su broj glasova dali K Plusu odnosno Konzumu u čak 17 istraženih kategorija.
>>Gotovina će se moći podizati na blagajnama Konzuma i Tiska
A bogami nude i "najbolji" omjer hrvatske i srpske robe, cca 50: 50.