Trgovački lanac Konzum predstavio je u ponedjeljak svoj novi koncept online trgovine - Konzum klik, investiciju vrijednu 30 milijuna kuna.
Investicija uključuje izgradnju i opremanje novog logističkog centra na više od 5.000 četvornih metara u Vrbanima (bivši Getro) te kompletan redizajn web stranica, uz brojne nove funkcionalnosti.
Po riječima predsjednika Uprave Konzuma Darka Kneza, "Konzum klik je početak nove ere u online prodaji hrane i pića u Hrvatskoj". "Iako je Konzum u tom segmentu prvi i jedini trgovac i dalje će nastaviti s ulaganjima i unapređenjima te usluge, jer vjeruju da je to budućnost trgovine", kazao je Knez, dodajući kako u idućoj godini očekuju povećanje online prodaje i do tri puta.
Od siječnja iduće godine, kako je najavio, u sklopu logističkog centra biti će uvedena i drive in usluga te će kupci naručenu robu moći osobno preuzeti već dva sata nakon završene transakcije.
"Konzum će nastaviti s unapređenjem svoje Konzum klik usluge kako bi je učinio dostupnijom kupcima u cijeloj Hrvatskoj pa se planira širenje dostave u više velikih gradova (Rijeka, Osijek, Split), kao i širenje u regiji", istaknuo je Knez, koji je najavio i da se za dva tjedna planira otvoriti preuređeni Konzum u Vukovarskoj (bivši Mercator).
Kako je istaknuto na predstavljanju Konzum klika, kupcima je trenutno u web shopu na raspolaganju 8.000 artikala, a asortiman će se širiti prema zahtjevima kupaca. Minimalna narudžba je 200 kuna, cijene su iste kao u Super Konzumima, a ako je košarica vrijednosti više od 500 kuna, dostava je besplatna.
Prema iznijetim podacima, prosječna Konzumova online košarica trenutno iznosi oko 630 kuna, u njoj je više od 50 artikala, a 41 posto online kupaca Konzuma ima između 30 i 39 godina.
Iz Konuzma ističu i kako su nove web stranice Konzum klika puno jednostavnije za korištenje, a jedna od najzanimljivijih novih funkcionalnosti je što kupac prije dostave dobiva obavijest u kojoj se vidi fotografija te ime i prezime dostavljača.
Bože sačuvaj nas Todijevih "investicija"....