godinu dana od integracije

Konzum povećao prodaju u trgovinama Mercatora i za 100%

Foto: Marko Vitas
Konzum povećao prodaju u trgovinama Mercatora i za 100%
23.07.2015.
u 14:42
Godinu dana nakon integracije Mercatora, Konzum bilježi odlične poslovne rezultate u svim bivšim preuređenim prodavaonicama Mercatora
Pogledaj originalni članak

Godinu dana nakon integracije Mercatora, Konzum bilježi odlične poslovne rezultate u svim bivšim preuređenim prodavaonicama Mercatora. Prije preuzimanja, prodavaonice su bilježile pad prodaje od 17% u odnosu na isto razdoblje godinu ranije, da bi se već prvi mjesec nakon prezimanja, u listopadu lanjske godine taj minus smanjio na 3,4%, dok lipanj ove godine donosi rast od 20,9, a srpanj, prema procjenama, i više od 25%, kazao je jučer predsjednik uprave Konzuma Darko Knez u Puli, što je prvi kontakt s javnosti nakon što je Agrokor preuzeo slovenski trgovački lanac.

Fokus integracije

Računa se kako su prihodi Konzuma s integriranim Mercatorom u prvom polugodištu ove godine u Hrvatskoj rasli 10% u odnosu na isto razdoblje lanjske godine, iako je početak godine bio težak. No s novim konceptom prodavaonica i novim maloprodajnim standardima, s kojima promet u nekadašnjim prodavaonicama Mecatora raste i više od 100% – u Zadru i 137% – očekuje se da će taj rast slijediti i do kraja godine, dok su na regionalnoj razini planirani prihodi veći od 6 milijardi eura uz tržišni udjel veći od 30%.

– Nakon preuzimanja prve Mercatorove trgovine 9. rujna 2014., Konzum je u iduća tri tjedna integrirao 73 Mercatorove prodavaonice, jedno skladište i dva veleprodajna centra, preuzevši 133.953 m² prodajnog prostora. Pri integraciji fokus je bio na rebrendiranju, usklađivanju informatičkih sustava, prebacivanju na središnji sustav nabave, kao i na implementaciji Konzumova programa nagrađivanja vjernosti kupaca – rekao je Knez.

Lokalna zajednica

Sukladno odluci AZTN-a, morali su dezinvestirati 99 prodajnih mjesta koja su Konzumu donosila oko 925 milijuna kuna prihoda. Od te brojke su ih 68 prepustili konkurentima, prodavaonicama tekstila, alata i slično, a 31 prodavaonica za koje nije bilo interesa zatvorene su, posljednja 11. srpnja.

U Konzumu su se dosad uglavnom bavili rebrendiranjem izvan Zagreba. U preuređenje 23 Mercatorove prodavaonice uloženo je više od 110 mlijuna kuna. Samo je u preuređenje pulskog Mercatora, koji je predstavljen jučer, investirano 11 milijuna kuna, nakon čega promet raste 30%. Fokus je do kraja godine na preuređenju dvaju najvećih Mercatorovih centara u Zagrebu – Getroa na Vrbanima koji se pretvara u logističko-distribucijski centar za online dostavu Konzuma koja stagnira i nisu zadovoljni jer nije centralizirana. U to ulažu 28 milijuna kuna, a još 20 u preuređenje i modernizaciju nekadašnjeg Mercatora u Vukovarskoj, koji je jedini i dalje u minusu, čak 14,7% u odnosu na razdoblje prije preuzimanja.

– Nakon integracije, slijedi približavanje lokalnoj zajednici – rekao je Knez, ističući kako su s tom strategijom već počeli u Istri.

>>Slovenci od Todorića traže da objasni novu ponudu za Mercator

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar Dr Evil
Dr Evil
11:56 24.07.2015.

znači promet i prihodi rastu ali kako to da im je plaća i dalje 2.900 kuna?!? Zna li to čiča Todorić?

R0
R00kie
17:15 23.07.2015.

cestitke!