Ovogodišnje, treće izdanje Dana komunikacija, nacionalnog festivala oglašavanja i najvažnijeg marketinškog događaja u Hrvatskoj, održat će se u Rovinju od 16. do 19. travnja. Organizatori su Hrvatska udruga reklamnih agencija (HURA) i IAB Hrvatska, a njihovi su partneri festivali Cannes Lions i Eurobest.
Ovogodišnja manifestacija ponudit će uvid u svjetske marketinške trendove te potaknuti debatu o stanju industrije u Hrvatskoj i regiji. Prvi će put biti održane i ‘huraonice’, interaktivni okrugli stolovi na kojima će sudionici raspravljati na zadanu temu te dijeliti znanja i iskustva u neformalnom okruženju.
Snažnije nego ikad prenosimo poruku koja je ujedno naslov jednog od predavanja: Creativity Matters, odnosno – Kreativnost prodaje! Rezultati prodaje su bolji ako je komunikacija kreativnija – jednostavna premisa koja odvaja najbolje od prosječnih, uspješne od propalih, pobjednike od ziheraša - rekao je Damir Ciglar, predsjednik uprave HURA-e.
Upravo pod naslovom Creativity Matters predavanje će održati Philip Thomas, predsjednik uprave Lions Festivals, organizatora najvećih svjetskih marketinških festivala kao što su Eurobest, Cannes Lions i Spikes Asia.
Uz Thomasa, najavljen je dolazak niza vodećih svjetskih stručnjaka koji upravljaju razvojem industrije, a među njima se ističu Pete Blackshaw, globalni direktor digitalnog marketinga i društvenih medija za Nestlé, te David Muhlenfeld, potpredsjednik i kreativni direktor Martin Agency, koji je lani bio među najboljim govornicima na Eurobestu i Cannes Lionsu.
Važan dio Dana komunikacija su i strukovna natjecanja – Effie, IdejaX i Mixx.
>>Predstavljeni Dani komunikacija:'Snažno prenosimo poruku - Kreativnost prodaje!'
>>Počeli Dani komunikacija: Okupili se vrhunski stručnjaci iz svijeta