Krešimir Sečak, predsjednik uprave Salona grupe

07.03.2009.
u 09:59
Pogledaj originalni članak

Iako zadovoljan prijašnjim poslom, zbog čega ni o promjeni posla nije pretjerano razmišljao, Krešimir Sečak ipak je prihvatio ponudu vlasnika korporacije Prevent za preuzimanje funkcije predsjednika uprave Salona grupe, gdje je odnedavno zaposlen.

– Ponudu sam prihvatio ponajprije zato što su tvrtke članice grupacije za koje sam odgovoran povezane s nautikom i brodovima, što volim. Također i iz razloga što postoje jasni planovi za rast i ulaganja u nove projekte, te zato što u novoj ulozi imam veće ovlasti i odgovornost, pa stoga i mogućnost da bolje iskoristim svoja znanja i iskustva – objašnjava Sečak.

Dodaje da mu je među prvim i najvažnijim zadacima na novom poslu bilo upoznati suradnike u poduzećima za koja je odgovoran, razgovarati s globalnim distributerima i zajedno sa suradnicima uskladiti planove s trenutačnom tržišnom situacijom.

Sečak je došao iz Deloitta gdje je proveo četiri godine i bio odgovoran za tim koji se bavio pružanjem savjetodavnih usluga proizvodnim poduzećima na regionalnoj razini (u sedam zemalja).

– Pa sam tako primjerice vodio tim stručnjaka koji su se specijalizirali za izrade strategije, reorganizacije, bio sam i regionalno odgovoran za pružanje usluga u području upravljanja ljudskim potencijalima, te sam vodio znani projekt 20 ključeva.

Prije konzultantskog posla jedanaestogodišnje iskustvo, pretežno na rukovodećim pozicijama, gradio je u nekoliko proizvodnih tvrtki na Novom Zelandu, gdje je, kaže, prošao razne sektore i bio izložen raznolikom radnom okružju.

Tvrdi da mu je upravo ta raznolikost i širina bila odlična osnova za konzultantski posao. A sada se opet vratio u proizvodni sektor, u kojem ima podosta iskustva, a koje će morati najbolje primijeniti u sadašnjoj, kriznoj situaciji na tržištu. No iako su neka od poduzeća u Salona grupi, kao na primjer AD Brodovi u Splitu, orijentirana na ekskluzivne proizvode, jedrilice Salona, pa bi prodaja mogla stagnirati u vrijeme krize, Sečak kaže da za sada ne osjećaju pad prodaje.

– Danas nije ništa lako prodati, međutim s obzirom na trenutačnu ekonomsku situaciju zadovoljni smo prodajom u ovoj godini. U drugoj polovici godine izlazimo s novom jedrilicom Salona 44, a 2010. planiramo Salonu 60, najveću jedrilicu ikad napravljenu u AD Brodovima. S ta dva nova modela planiramo daljnji rast u 2010. godini. Više od 80 posto proizvoda tvrtka izvozi, a planovi Salona grupe su i daljnji razvoj i akvizicije u nautici – zaključuje Sečak.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr