Poznavanje proizvoda, održivost i inovativnost: ovo su intrinzične vrijednosti Lavazze koje su pomogle izgraditi brend od male trgovine u Torinu do jednog od vodećih igrača na međunarodnoj sceni kave, vrhunske talijanske ikone i simbola najautentičnijeg iskustva talijanske kave diljem svijeta. U vlasništvu je iste obitelji već četiri generacije, a globalna prisutnost tvrtke rezultat je više od 125 godina rasta. S više od 30 milijardi šalica Lavazza kave proizvedenih svake godine, cilj tvrtke je izgraditi bolji svijet, jednom po jednom šalicom kave, ponudom proizvoda vrhunske kvalitete dobivenih pomoću održivog modela baziranog na inovaciji, strasti, autentičnosti i stručnosti.
Lavazza je također vrlo strastvena u pogledu hrvatskog tržišta koje je prema, riječima Massima Pepea, direktora Lavazze za istočnu Europu i izvozna tržišta, "pravi dragulj", i u koje će tvrtka nastaviti ulagati i inovirati, čvrsto surađujući s lokalnim partnerima kako bi ostala bliska hrvatskim ljubiteljima kave i pružila im autentičan i savršen talijanski espresso.
Lokalni trendovi pokazuju da je Lavazza omiljen brend kave u Hrvatskoj te će tvrtka nastaviti ulagati i inovirati na tržištu, promičući kulturu kave i obrazovanje, pružajući konzumentima i poznavateljima kave znanje i nebrojene prilike za uživanje u iskustvu vrhunske, autentične talijanske kave, ma gdje bili. Sa savršenim asortimanom proizvoda koji zadovoljavaju ukuse svakog potrošača i opremom za uživanje u apsolutno najboljoj kavi, Lavazza je mnogo više od dobavljača kave. Ona je prava ikona talijanske vrhunske kvalitete koja pruža vrhunska iskustva zahvaljujući svom bogatom naslijeđu i stručnosti, uvijek iznad očekivanja.
Hrvatski gospodarski rast u posljednje je vrijeme potaknut turizmom. Istodobno, lokalni su se potrošači uvelike su se vratili uživanju u pauzama za kavu van kuće. S porastom vrijednosti prodaje kave u zrnu i mljevene kave u HoReCa kanalu od +13,2% u 2021. u odnosu na prethodnu godinu (izvor: Global Data, 2021.) te porastom vrijednosti prodaje kave u zrnu i kapsulama od +198% u 2021. u segmentu “uredi” i “prodajni automati”, Lavazza sada oblikuje svoju strategiju u skladu s najnovijim lokalnim trendovima potrošnje. S ciljem podizanja svijesti o brendu i širenja kulture espresso kave, tvrtka nastupa u svim distribucijskim kanalima - s bogatim portfeljem proizvoda za svaki segment, osmišljenim kako bi zadovoljio raznolike potrebe i ukuse potrošača.
Lavazza je inovaciju učinila zaštitnim znakom svojih poduzetničkih aktivnosti i glavnim načelom za nastavak ponude najbolje moguće kave, u svim njezinim oblicima. Zahvaljujući ovom suvremenom i otvorenom stavu, Lavazza je uspjela prilagoditi svoju ponudu i strategiju trendovima koji karakteriziraju svako pojedino tržište, uključujući i Hrvatsku, ostajući uvijek vjerna svojim urođenim vrijednostima.
„Prošlo je više od 125 godina, ali još uvijek se ponosno oslanjamo na iste dragocjene sastojke koji su transformirali ovu obiteljsku tvrtku u globalno poduzeće: strast za visokom kvalitetom i stalne inovacije“, komentirao je Massimo Pepe. „Briga i strast također znače podršku i zaštitu onih koji omogućuju da najbolja kava stigne do naših domova i barova. Čuvajući zemlju na kojoj se uzgaja kava i dostojanstvo zajednica koje žive u tim područjima, čuvamo vrijednosti u cijelom lancu opskrbe kavom, osiguravajući prenošenje strasti, predanosti i brige s generacije na generaciju”, zaključio je Pepe.