Njemački diskonter Lidl u prvih je šest mjeseci na inozemna tržišta na kojima posluje izvezao hrvatskih proizvoda u vrijednosti gotovo 3,4 milijuna eura, oko 70% više nego u istom razdoblju 2014., priopćili su iz te kompanije. Ističu kako je kvaliteta hrvatskih proizvoda zaslužna je za taj uspjeh, kao i odlična suradnja s dobavljačima. U 2014. Lidl je izvezao 5,7 milijuna eura hrvatskih proizvoda, među kojima najviše iz tvrtki PPK i Pivac.
U prvoj polovici 2015. u izvozu prednjače Vodoplast, PPK i Atlantic, a u izvoz su prvi put preko Lidlove mreže krenuli i Dukat, Meggle, Kandit i Zdenka. Najviše hrvatskih proizvoda ide u Sloveniju, Bugarsku, Mađarsku, Češku, a uskoro će i u Španjolsku i Portugal.
>>Lidl podijelio 67 diploma i 67 službenih automobila voditeljima svojih trgovina
Lijepa vijest. A onima koji jamraju ovdje protiv Lidla samo jedno pitanje: budući da svake godine Hrvati kupe na desetke tisuća novih vozila, zanima me koliko svjetskih proizvođača od tih istih Hrvata kupuje autodijelove. Gdje su hrvatski proizvodi kod Opela, Renaulta, VW-a, Škode, Citroena, Hyundaia, Toyote itd.? Odgovor je: nema ih. No na to se pak nitko ne buni. Nije dakle problem u uvozu, nego je problem u tome što Hrvatska malo toga ima za izvoziti. A za to nisu krivi veliki svjetski koncerni, za to je krivo ekonomsko i političko okružje u zemlji koje smo si sami uredili. Ne možeš već čitavo stoljeće u zemlji tjerati antipoduzetničku klimu i onda očekivati čuda. Zato budite sretni da se i ovo izvozi jer hranu izvoze svi. Mada mi se čini da je uzalud to pokušavati objasniti prosječnom Hrvatu. To je za njega viša matematika.