PROMO

Lidl nastavlja sa širenjem prodajne mreže

Foto: Promo
Lidl nastavlja sa širenjem prodajne mreže
Foto: Promo
Lidl nastavlja sa širenjem prodajne mreže
Foto: Promo
Lidl nastavlja sa širenjem prodajne mreže
Foto: Promo
Lidl nastavlja sa širenjem prodajne mreže
Foto: Promo
Lidl nastavlja sa širenjem prodajne mreže
28.05.2018.
u 10:40
Otvorena prva Lidlova trgovina u Umagu, 95. u Hrvatskoj
Pogledaj originalni članak

Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, otvorio je svoju prvu trgovinu u Gradu Umagu. Lidlova prodajna mreža tako sada broji 95 trgovina u Hrvatskoj, a trgovina je napravljena prema novom konceptu gradnje i dizajna, koji podrazumijeva veći prodajni prostor, prostranija parkirna mjesta (njih 160), više prirodnog svjetla, veću energetsku učinkovitost te atraktivan izgled. U novoj trgovini, baš kao i u svima ostalima, Lidl će svojim kupcima nuditi asortiman najkvalitetnijih i najsvježijih proizvoda najboljeg omjera cijene i kvalitete. Otvorenjem ove trgovine, Lidl je postao dijelom umaške zajednice, a podrškom 29. turniru Plava laguna Croatia Open Umag i dijelom ATP Croatia Open Umag sponzorske obitelji.

Foto: Promo
Lidl nastavlja sa širenjem prodajne mreže

Prvi umaški Lidl svečano je otvorio gradonačelnik Umaga, Vili Bassanese, uz pomoć voditeljice trgovine Marine Pinčan, dok je poznati komičar Goran Goc Vugrinec vodio samo otvorenje. Brojne kupce i posjetitelje oduševio je moderan dizajn novootvorene trgovine, a Lidl je za njih pripremio besplatne krafne, bombone, kavu, a za one najmlađe - balone. Kupci će u novoj istarskoj trgovini imati priliku uživati u posebnim ponudama prehrambenih i neprehrambenih proizvoda.

Foto: Promo
Lidl nastavlja sa širenjem prodajne mreže

Još ugodnija kupnja za Lidlove kupce

Novi koncept gradnje i dizajna Lidl je pokrenuo kako bi svojim kupcima omogućio još ugodniju kupovinu – veća prodajna površina, sanitarije prilagođene presvlačenju beba i prostranija parkirna mjesta – olakšat će kretanje svima, a posebno majkama s djecom i osobama s invaliditetom. Više prirodnog svjetla, prozirna stropna kupola i prednja staklena stijenka značajno su promijenili izgled trgovine, a nove, moderne Lidlove trgovine postižu još veću energetsku učinkovitost. Stanovnici Umaga i okolice dobili su tako novo, moderno odredište za svakodnevnu kupovinu, a poznati umaški teniski turnir - dodatnu sponzorsku podršku.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr