5 praktičnih savjeta za komunikaciju sa ljutim i teškim klijentima:
- u svemu što činite služite se pozitivnim riječima i pozitivnim mislima
- prije nego što nešto kažete, uvijek dobro promislite, zbog toga nikada nećete požaliti
- neka vam cilj bude najviši mogući odnosi sa sobom i drugima
- suzdržite se ogovaranja; izgovarajte samo riječi istine
- budite uvijek svjesni svojih riječi; jednom izgovorene riječi nije moguće povući
Poslovni dnevnik organizira seminar na kojem će polaznici naučit:
- vještine i tehnike koje će im omogućiti rješavanje zahtjevnih poslovnih situacija u direktnoj i osobnoj komunikaciji
- voditi komunikaciju profesionalno, uvjerljivo i odlučno.
- upravljati vlastitim stanjima i zadržati osobnu mirnoću u razgovoru s ljutim klijentima
- razumjeti ljutnju kao način manipulacije klijenata
- kako brzo i efikasno smiriti ljutog klijenta
- što je zabranjeno reći ljutom klijentu
- kako ljutog i teškog klijenta „pretvoriti“ u kooperativnog
Više o seminaru pročitajte OVDJE
"Svatko se može naljutiti - to je jednostavno. Ali naljutiti se na pravu osobu, do prave mjere, u pravo vrijeme, zbog dobrog razloga i na pravi način - to nije lako." Aristotel Grčki filozof
Prijavite se za sudjelovanje putem online obrasca OVDJE
Iskoristite popust za ranu prijavu do 12.04. 2017.
Seminar "NLP Komunikacija s ljutim i teškim klijentima" održava se 26. travnja 2017., s početkom u 9.00 sati, u Zagrebu.
Za dodatne informacije i PRIJAVE obratite nam se s povjerenjem!
ORGANIZATOR: Večernji list d.o.o. - Poslovni dnevnik
Za dodatne informacije i organizaciju treninga obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Pogledajte kako je bilo na treningu 16. studenog 2016. link OVDJE
U prosincu 2016. su održana dva treninga komunikacije s "ljutim i teškim" klijentima. Pogledajte kako je bilo OVDJE.