Seminar

Ljuti klijenti, nezadovoljni korisnici, teški kupci...

Foto: Fotolia
Ljuti klijenti, nezadovoljni korisnici, teški kupci...
10.04.2017.
u 14:29
Svakodnevno na poslu komunicirate s klijentima koji su ljuti, nezadovoljni, agresivni? Kako preživjeti radni dan?
Pogledaj originalni članak

5 praktičnih savjeta za komunikaciju sa ljutim i teškim klijentima:

  1. u svemu što činite služite se pozitivnim riječima i pozitivnim mislima
  2. prije nego što nešto kažete, uvijek dobro promislite, zbog toga nikada nećete požaliti
  3. neka vam cilj bude najviši mogući odnosi sa sobom i drugima
  4. suzdržite se ogovaranja; izgovarajte samo riječi istine
  5. budite uvijek svjesni svojih riječi; jednom izgovorene riječi nije moguće povući

Poslovni dnevnik organizira seminar na kojem će  polaznici naučit:

  • vještine i tehnike koje  će im omogućiti rješavanje zahtjevnih poslovnih situacija u direktnoj i osobnoj komunikaciji
  • voditi komunikaciju profesionalno, uvjerljivo i odlučno.
  • upravljati vlastitim stanjima i zadržati osobnu mirnoću u razgovoru s ljutim klijentima
  • razumjeti ljutnju kao način manipulacije klijenata
  • kako brzo i efikasno smiriti ljutog klijenta
  • što je zabranjeno reći ljutom klijentu
  • kako ljutog i teškog klijenta „pretvoriti“ u kooperativnog

Više o seminaru pročitajte OVDJE

"Svatko se može naljutiti - to je jednostavno. Ali naljutiti se na pravu osobu, do prave mjere, u pravo vrijeme, zbog dobrog razloga i na pravi način - to nije lako." Aristotel Grčki filozof

Prijavite se za sudjelovanje putem online obrasca OVDJE

Iskoristite popust za ranu prijavu do 12.04. 2017.

Seminar "NLP Komunikacija s ljutim i teškim klijentima" održava se 26. travnja 2017., s početkom u 9.00 sati, u Zagrebu.

Za dodatne informacije i PRIJAVE obratite nam se s povjerenjem! 

ORGANIZATOR: Večernji list d.o.o. - Poslovni dnevnik

Za dodatne informacije i organizaciju treninga obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Pogledajte kako je bilo na treningu 16. studenog 2016. link OVDJE

U prosincu 2016. su održana dva treninga komunikacije s "ljutim i teškim" klijentima. Pogledajte kako je bilo OVDJE.

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr