MODA ZA SPAVANJE

Majka i kćer poduzetnice pod brendom Asteria rade bajkovitu odjeću za spavanje za žene i muškarce

Foto: Asteria
Majka i kćer poduzetnice pod brendom Asteria rade bajkovitu odjeću za spavanje za žene i muškarce
11.11.2019.
u 16:02
Maštovita, ženstvena i zanimljiva linije odjeće za spavanje u kojoj ćete se osjećati kao u drugoj koži
Pogledaj originalni članak

Dubravka i Veronika Vuković su dokazale da poduzetništvo može spojiti nespojivo. Zajedničkim entuzijazmom su osnovale obrt Asteria, a inspiracija za pronalazak imena im je bila grčka mitologija. Asteria je božica zvijezda padalica i noćnih divinacija. Kako su se specijalizirale za proizvodnju odjeće za spavanje, naziv obrta bio je logičan izbor. Veronika je nakon završenog fakulteta iz područja ekonomije i poduzetništva zajedno sa svojom mamom Dubravkom, koja je cijeli svoj život radila u proizvodnji tekstilne industrije, odlučila pokrenuti proizvodnju odjeće za spavanje za muškarce i žene.

Kroz svoj poduzetnički pothvat spojile su sve svoje ideje i iskustvo u originalne proizvode zasnovane na prirodnim materijalima. Poseban naglasak je na ženskoj kolekciji predmeta za spavanje koji pružaju ženama božanski izgled u krevetu. Ove perspektivne žene su razvile svoj posao u malom mjestu Banova Jaruga koje se nalazi na istočnom dijelu Sisačko-moslavačke županije, a prednosti internetske prodaje počele su koristiti od samog početka. Svi tekstilni proizvodi su ručno rađeni njihovim rukama, a Veronika osim razvoja ideje i proizvoda, kroji, šiva te kao model predstavlja vlastite proizvode. Njihovi proizvodi su personalizirani i svakog ostavljaju bez daha, a u njihovom asortimanu svatko može pronaći ponešto za sebe.

Poduzetne mama i kći osmislile su i izradile kolekciju koja se sastoji od romantičnih spavaćica, izazovnih kombinea, kimona, kućnih ogrtača, toplih i udobnih pidžama te mnoštva modnih dodataka, od kozmetičkih torbica, traka i gumica za kosu te maski za spavanje. Iako im je fokus na žensku odjeću, rade i pidžame za muškarce i djecu. Svoje proizvode prodaju u svojem showroomu i putem webshopa, ali može ih se pronaći na sajmovima, pa su tako primjerice ovog vikenda bile na Sajmu vjenčanja u Novoj Gradiški.

„U projekt Ženska perspektiva sam se uključila s ciljem da naučim nešto novo, da naučim kako poboljšati svoje poslovanje i da se umrežim s drugim poduzetnicama u svrhu zajedničkog napretka. Predavači koji su nam držali predavanja su bili stručni u svom području i uvijek su bili voljni pomoći i posvetiti se svakoj poduzetnici posebno. Upoznala sam predivne žene, od kojih svaka ima priču o svom poslovanju i više iskustva od mene i zato mi je bilo izuzetno korisno slušati te priče. S mnogima sam već ostvarila poslovne suradnje na obostranu korist. Još nikada nisam sudjelovala u sličnom projektu i sada kada je projekt pri samom kraju, mogu reći da je nadmašio sva moja očekivanja“, istaknula je Veronika.

Sadržaj je nastao u suradnji s Udrugom Perspektiva

Pogledajte na vecernji.hr