PROMO

Maksimizirajte svoje marketinške i PR aktivnosti na društvenim mrežama

Foto: Promo
Maksimizirajte svoje marketinške i PR aktivnosti na društvenim mrežama
06.04.2015.
u 15:09
Glavni cilj marketinga na društvenim mrežama je kreirati sadržaj koji će korisnici dijeliti s drugima i na taj način pomoći kompaniji da dostigne veću izloženost branda i domet kupaca.
Pogledaj originalni članak

Putem oglasa koje svakodnevno gledamo, Google i Facebook stvorili su tržište vrijedno desetke milijardi dolara. Konstantnim napretkom oglašavanja na platformama mogu se pratiti rezultati i troškovi oglašavanja do najsitnijih detalja.

Bilo da poslujete u B2B okruženju ili se vaša tvrtka smatra B2C kompanijom, ako nemate kreiranu digitalnu strategiju vjerojatno gubite više nego što možete zamisliti, stoga tvrtka, brand ili pojedinac više ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama nego razmišljaju kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati.

Mirakul Edukacijski centar uspješno je educirao čak 11 generacija polaznika o marketingu na društvenim mrežama, a ove godine na tržište je plasirao unaprijeđeni program Specijalist za marketing na društvenim mrežama, koji svojim polaznicima otvora vrata u svijet društvenih mreža objašnjavanjem svih zakonitosti koje vladaju na platformama, otkrivanjem tajni zanata kako bi po isteku akademije mogli maksimizirati svoje marketinške i PR aktivnosti, bilo da će samostalno obavljati te zadatke ili će ih provoditi u suradnji s profesionalcima zaposlenima u agencijama specijaliziranima za ovu djelatnost.

Trenutno su u tijeku upisi nove generacije polaznika na napredni program Specijalist za marketing na društvenim mrežama koji s edukacijom započinje 19. travnja u Kraš Auditoriumu u Zagrebu. Program se sastoji od 5 modula ukupnog trajanja 48 nastavnih sati, a u nastavku donosimo pregled programa:

MODUL 1 (19. i 20. travnja 2018.)
Osnove komunikacije na društvenim mrežama

MODUL 2 (3. svibnja 2018.)
Pisanje i kreiranje digitalne marketinške strategije

MODUL 3 (17. svibnja 2018.)
Nagradne igre i natječaji na društvenim mrežama te krizna komunikacija

MODUL 4 (30. svibnja 2018.)
Content marketing na društvenim mrežama

MODUL 5 (14. lipnja 2018.)
Oglasne kampanje na društvenim mrežama

Predavači:
Ana Penović, suvlasnica tvrtke Jasno&Glasno u kojoj uspješno osmišljava i brine o cjelovitim digitalnim identitetima te online prisutnosti niza uglednih domaćih i inozemnih kompanija

Milica Cetinić, account i community managerica u tvrtki Jasno & Glasno u kojoj osmišljava cjelovite strategije digitalne prisutnosti – od komunikacijske i content strategije do strategije nastupa na društvenim mrežama

Ivo Novak, direktor usluga digitalnog marketinga u Degordianu, a do sada je radio na digitalnim reklamnim projektima za više od 150 klijenata. Ovlašteni je pojedinac za Google AdWords, YouTube Video i Google Analytics.

Ana Marija Malić, voditeljica Social Media Marketing odjela u Degordianu gdje je zadužena za razvoj i unaprjeđenje social media strategija i usluga za klijente te implementaciju najnovijih alata i trendova iz područja digitalnog marketinga u svakodnevno poslovanje agencije i klijenata.

Kako bi polaznici stečena znanja mogli odmah početi primjenjivati i u praksi, u sklopu programa provodit će se brojne radionice na kojima će predavači prikazivati konkretne primjere iz prakse.

Sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na web stranicama.

Pogledajte na vecernji.hr