Agencija Bruketa&Žinić napravila je najbolji komunikacijski projekt
godine, najbolju reklamnu kampanju i najbolji interaktivni projekt
godine prema odluci žirija ovogodišnjeg FESTO-a. Tako su Davor Bruketa
i Nikola Žinić dokazali još jedan uspjeh u svojoj karijeri. Iako ni ove
godine nisu izbjegli optužbe za plagijat, ovaj put za glazbu za
nagrađeni Kiki Clown.
Znanje i kreativnost
– Christian Philipp Schneider preradio je svoj hit “Gummy Bear”
za Kiki, koju je Kraš kupio. Oduvijek reklamna industrija ugrađuje
proizvode popularne kulture u svoja djela. Neke od najboljih reklama na
svijetu imaju svoje ishodište u umjetnosti, znanosti ili popularnoj
kulturi – objašnjava Bruketa. Uglavnom, četvrti put zaredom i šesti put
sveukupno ta je agencija proglašena agencijom godine. – Dobro je
dobivati nagrade, jer one osiguravaju inicijalni interes potencijalnih
klijenata za ono što radimo. No to je samo vrh sante leda.
Da bi se dobro radio ovaj posao potrebno je imati čitav niz znanja u
kreiranju relevantnih komunikacijskih strategija baziranih na stvarnom
uvidu u svijest potrošača i njegovoj interpretaciji. Odnosno, svima nam
mora biti jasno što radimo, kako radimo i za koga, da bi se uopće
krenulo u kreativni proces. Dobro postavljeno pitanje je pola odgovora
– tvrdi Bruketa. Dodaje da marketinške investicije nisu male pa je
nužno kvalitetno upravljati procesom kako bi se ostvario povrat
uloženog.
– Dug je proces do zadovoljnog klijenta. Znanje i kreativnost po
konkurentnim cijenama nužni su preduvjeti. Zato je najveća nagrada i
najbolja reklama: zadovoljan klijent. Kaže da bez obzira na krizu rade
više nego ikada, ali da su se produkcijski budžeti drastično smanjili.
Stoga su zauzeli stav: manjak love, višak ideja! Iako je kriza, ulažu,
pa su tako imali veliku izložbu u Beogradu, slijede Sarajevo i
Ljubljana, u planu je i London, pa izdavanje knjige...
Timski igrači
– Svaki posao – nastavlja – počinje dubokom analizom brenda, ciljne
grupe i tržišta. Vrlo je važno jasno definirati problem i sve ostale
činjenice relevantne za gradnju efikasne komunikacije. Za to se
koristimo raznim oblicima istraživanja. Puno vremena provodimo “na
cesti”. Vrlo je važno pronaći relevantne uvide. Rezultati istraživnja
sintetiziraju se u komunikacijskoj strategiji. Tek nakon toga kreće
kreativni proces.
Agencija je podijeljena na nekoliko mini timova u kojima svi od
kreativnog direktora do dizajnera duboko razumiju brend na kojem rade.
Imamo timske igrače i konstruktivne rasprave koje završavaju i takvim
zaključcima – kaže i poručuje da od svih članova tima očekuje da dijele
svoja znanja i ideje te nadograđuju tuđe.
– Ovaj posao je timski rad i jedino tako dolazi se do rezultata – tvrdi
Bruketa koji se svakodnevno pojavljuje u svom uobičajenom stilu
odijevanja, jer, kako kaže, odijelo ponekad obavi dio posla u
svakodnevnoj komunikaciji.
– Ipak, ponekad doma obučem crno odijelo i mislim: Bruketa, fakat si se
otkačio! Iako je posao stresan, jer svaki dan moraš imati novu
genijalnu ideju, čak ako ti i nije genijalan dan, ipak, kada vidiš
nešto što je stvorila tvoja agencija, misliš – ovo je najbolji posao na
svijetu – kaže istodobno izražavajući sumnju da će taj posao raditi
cijeli život. – Ponekad u životu treba sve okrenuti naglavačke –
zaključuje.
Manjak novaca, ali više ideja!
Otkrivene šokantne tajne smrti: Ovo je 25 činjenica koje niste znali o umiranju i zagrobnom životu
Donosimo 25 znanstveno potvrđenih činjenica koje će promijeniti vaše razumijevanje smrti.
Poznati golman nastradao u prometnoj nesreći, s njim je bila i supruga, manijak ih je doslovce pokosio
Inače, Ščetljin i njegova supruga ozbiljnije su ozlijeđeni, ali prema najnovijim informacijama nisu životno ugroženi. Mladi, 23-godišnji vratar jedan je od najpoznatijih hokejaških čuvara mreže u Rusiji, a ove je sezone na 16 utakmica u KHL-u imao 90.9 posto obrana
Ovo je knjiga koju je Beroš čitao u Remetincu: Bill Gates ju je prozvao najvećom inspiracijom koju je ikad pročitao
Činjenica da ovu knjigu preporučuju svjetski lideri i utjecajne osobe nije slučajna - ona predstavlja važan korak prema stvaranju informiranijeg i objektivnijeg društva, sposobnog za suočavanje s izazovima 21. stoljeća na temelju činjenica, a ne predrasuda.
U jednom našem gradu nalaze se čarobni kameni labirinti: Posjetitelji tvrde da im pružaju unutarnji mir
Negdje na sjeveru Hrvatske, između dviju moćnih rijeka, Mure i Drave, smjestio se krajolik koji spaja prirodnu ljepotu, bogatu povijest i duboko ukorijenjenu tradiciju.
Ova lampa zapalila je društvene mreže, a svatko je može imati u svom domu