Je li rast izvoza drvne industrije od 40% u prvom polugodištu dovoljan razlog za optimizam? Čemu to možemo zahvaliti?
Sve to posljedica je 10-godišnjeg rada na konsolidaciji sektora, ali prije svega rezultat velikih prilagodbi tvrtki iz sektora kako bi opstale na stranim tržištima, gdje se suočavaju s ozbiljnim konkurentima, koji često iza sebe imaju i državne mehanizme i potpore. Posebno nas veseli što i na teškim, gotovo najtežim tržištima poput Njemačke uspijevamo rasti.
Zašto se onda gubi utakmica na domaćem tržištu?
Domaće tržište je tržište malih brojki i mi ne možemo industriju koncipirati po butik-sistemu, da radimo komadni namještaj. S druge strane, s prozorima, vratima ili parketom kod kuće smo dobri, ali loši u poslovima s državom kod javne nabave gdje su trgovci i uvoznici puno vještiji.
Što očekujete od sajma Ambienta koji se otvara danas?
Ambienta je prozor prema domaćem tržištu koje smo dosad zbog izvoznih strategiji tvrtki nepravedno zanemarivali. To je prilika za novu renesansu domaćih kupaca i upoznavanje domaćih proizvođača koji su se etablirali na stranim tržištima.
>> Na Ambienti prvi put i outlet paviljon i dio za mlade dizajnere