Promo

Media Polis razvio inovativnu komunikacijsku strategiju za rekordne prodajne rezultate

Foto: PR FOTO
Media Polis
Foto: PR FOTO
Media Polis
VL
Autor
PR Članak
17.05.2016.
u 08:00
Pogledaj originalni članak

Agencija Media Polis osmislila je za klijenta Hyundai Hrvatska inovativan model zakupa medija u suradnji s RTL televizijom u kojoj medijska investicija direktno ovisi o prodajnim rezultatima.

Ovaj model pokazao se izuzetno uspješnim jer je Hyundai izbio na vodeću tržišnu poziciju po ostvarenim maloprodajnim rezultatima u prvom tromjesečju 2016. godine, s više od 500 prodanih automobila!

O uspjehu inovativnog medijskog modela Bruno Bračun, operativni direktor Media Polis – Inventa grupacije kaže: “Hyundai Hrvatska je u nama prepoznao strateškog partnera za integrirane marketinške komunikacije. Ispunjeni komunikacijski i marketinški ciljevi naših klijenata, naša su najveća nagrada.”

Kreativna rješenja i ukupan offline i online nastup kreirana su u agenciji Inventa u skladu s globalnim standardima brenda Hyundai. Poseban naglasak bio je na digitalnoj kampanji putem koje su hrvatskom tržištu predstavljeni modeli Hyundai i20 i Nova Elantra gdje je dnevno praćenje efikasnosti investicije uz optimizaciju, omogućilo maksimalne efekte kampanje.

Nastup u svim medijima pomno je razrađen pa se Hyundai istaknuo kako na televiziji, tiskanim medijima i internetu tako i na Auto Showu na kojem je imao jedan od najzapaženijih izložbenih prostora.

Ingrita Zrinušić, izvršna direktorica Invente zaključuje: “Sinergijski smo ujedinili offline i online kao i ATL i BTL nastup i rezultati nisu izostali. Kao što se i pokazalo, Hyundai Hrvatska je već nakon nekoliko mjeseci prisustva na našem tržištu i suradnje s našom grupacijom počeo ubirati plodove svog rada.”

Pogledajte na vecernji.hr