Poslovni uzlet

Međimurci znaju iskoristiti tržište EU

Foto: Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL
Međimurci znaju iskoristiti tržište EU
28.04.2015.
u 17:00
Poslovnim uzletom želi se edukacijama poduzetnike učiniti konkurentnijima
Pogledaj originalni članak

Međimurska županija poznata je po tradiciji poduzetništva, a edukacijama se želi dodatno povećati kompetitivnost i konkurentnost naših poduzetnika i obrtnika, kazao je Matija Posavec, župan Međimurske županije, na otvaranju Poslovnog uzleta koji se jučer održao u Čakovcu, u organizaciji Poslovnog dnevnika i njegovih partnera.

Uloga razvojne agencije

– U našoj županiji postignuta je visoka razina sinergije javne vlasti i poduzetnika, a što se najbolje vidi kroz činjenicu da je za dobivanje građevinske dozvole kod nas, ako su svi papiri uredni, potrebno 24 sata. Naša razvojna agencija REDEA dobila je niz međunarodnih priznanja za svoj rad i pomoć poduzetnicima. Vrlo smo ponosni na nju, a ona nam je zalog za razvoj i u budućem razdoblju kazao je Posavec.

Dodao je da je županija jedan od izvoznih lidera i jedna je od rijetkih koja više izvozi nego što uvozi.

– Više od 89 posto našeg izvoza vezano je uz zahtjevno tržište EU, a ulazak u punopravno članstvo EU otvorio nam je veliko tržište i prilike su bezgranične navodi međimurski župan.

Da je REDEA najuspješnija razvojna agencija u Hrvatskoj, potvrdila je i Zdenka Lončar, pomoćnica ministra poduzetništva i obrta koja veliki potencijal vidi u studentima.

– Iako ste danas još u školskim klupama, već sada počnite razvijati ideju koja će jednog dama možda postati uspješna tvrtka koja će se navoditi kao primjer kako uspjeti. MINPO vam stoji na raspolaganju s cijelom infrastrukturom, a tu su i velika sredstva iz fondova EU. Preko nas možete dobiti povoljne kredite za mlade poduzetnike početnike, a nedavno smo otvorili i strukturne fondove u kojima nam je na raspolaganju više od milijardu eura kazala je Lončar.

Mislav Šimatović, glavni urednik Poslovnog dnevnika, upozorio je na važnost edukacije za razvoj malog i srednjeg poduzetništva (MSP) u Hrvatskoj.

Nemilosrdno tržište

– Bez implementacije novih znanja teško je očekivati da se može biti ravnopravan u nemilosrdnoj tržišnoj utakmici. Cilj Poslovnog uzleta je da edukacijama poduzetnika učinimo da malo i srednje poduzetništvo bude jače i konkurentnije, posebice na tržištu EU, a što je pola milijarde potencijalnih potrošača kazao je Šimatović. Glavni urednik Poslovnog dnevnika kazao je da MSP čini samu kičmu hrvatskog gospodarstva jer iz ovog sektora dolazi 99 posto svih registriranih poslovnih subjekata u Hrvatskoj.

>>Poslovni uzlet Međimurske županije u Čakovcu 27. travnja

>>U Hrvatskoj svega tri posto mladih odlučilo se za poduzetništvo

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

PS
psycho69
17:22 28.04.2015.

koja hrpa gluposti i samohvale...niste pomogli nikome s time sto ste odrzali prezentaciju u finom hotelu i fino papali ha ha predavanje sto vi radite ne sluzi nicemu nego da operete pare..preko hotela..preko edukacija...troskova osoblja i slicno..ajd me demantirajte konkretnim primjerima vase pomoci a ne samohvalama o edukaciji seljaka..