Da je marketing industrije parfema potpuno neučinkovit, tvrde u najnovijem izvještaju A. T. Kearneya koji prenosi Bloomberg.
Oko 800 milijuna dolara godišnje ulupa se u reklamne kampanje koje se uvijek vrte oko vrlo sličnih reklamnih spotova s poznatim licima i jumbo plakata, no top-lista najprodavanijih godinama je gotovo nepromijenjena.
Procjenjuje se da je industrija parfema globalno teška oko 40 milijardi dolara, pa gotovo milijarda ulupana u neučinkovite reklame godišnje nije baš nebitan iznos.
Četiri od top pet najprodavanijih ženskih parfema drže se čvrsto na listi već pet godina i donose četiri milijarde dolara, unatoč pokušajima da se poredak promijeni. Kupci omiljene parfeme, jednostavno, teško mijenjaju.
Lani je na tržište ipak plasirano 100 novih brendova uz popratan reklamni budžet. Autori studije smatraju da bi proizvođači trebali razmisliti o reduciranju gubitaka jer ovakav način poslovanja dugoročno nije održiv i dalje će snižavati marže.