Mladen Meter, Poslovna učinkovitost: Ne nudimo 'konfekcijske' poslovne usluge

14.02.2009.
u 10:13
Pogledaj originalni članak

Nakon višegodišnjeg rada na rukovodećim pozicijama u međunarodnim tvrtkama, Mladen Meter osnovao je tvrtku Poslovna učinkovitost za poslovno savjetovanje u području kontrolinga, financija, računovodstva, interne revizije i poslovnih informacijskih sustava.

Na taj poslovni potez odlučio se, kaže, zbog uvjerenja da svojim dosadašnjim iskustvom u međunarodnim tvrtkama i postignutim rezultatima u praksi, kao i formalnim obrazovanjem može pridonijeti poboljšanju poslovanja u tvrtkama.

– Svojim znanjem i iskustvom mogu pomoći tvrtkama koje su prepoznale nužnost primjene suvremenih pristupa u poslovanju kako bi povećali postojeću poslovnu učinkovitost te na taj način osigurali ostvarenje poslovnog uspjeha – objašnjava Meter.

Vizija njegove tvrtke, ističe, jest pružati klijentima potpuno prilagođeno poslovno savjetovanje visoke kvalitete kako bi povećali njihovu poslovnu učinkovitost te na taj način osigurali ostvarenje poslovnog uspjeha.

– Ne planiramo nuditi “konfekcijske” poslovne usluge. Svoju prednost vidimo u prilagodbi usluge poslovnog savjetovanja potrebama klijenta, a kroz isključivo praktične edukacijske sadržaje upoznat ćemo potencijalno zainteresirane klijente s prednostima primjene suvremenih pristupa u poslovanju – kaže Mladen Meter. Kriza ga nije spriječila u osnivanju vlastite tvrtke, jer, kaže, on je optimist, za što je najzaslužniji njegov pristup u radu i upornost u karijeri.

– Bilo bi neozbiljno ignorirati trenutačna recesijska kretanja, koja su velikim dijelom stvorena upravo zbog negativnih očekivanja i djelovanja u skladu s tim. U vremenu krize obično se doživi svojevrsna katarza postojećeg načina poslovanja koja, redovito u slučaju profesionalnog pristupa istom, donese novu dimenziju perspektivnosti, a potom i novu vrijednost. U vremenu krize neizostavno će se još više intenzivirati komunikacija između vlasnika i menadžmenta, a značenje kontrolinga povećati, što bi u konačnici moralo rezultirati pozitivnijim ishodom za tvrtku, odnosno zaposlenike – smatra Meter. Takvo ozračje za njega je izazov, a nikako problem, nastavlja.

Budući da u Hrvatskoj još nije dovoljno razvijeno korištenje ovog tipa vanjskih usluga, najveća je želja Mladena Metera da tržište prihvati pristup u poslovanju kojim je istovremeno moguće ostvariti individualne ciljeve zaposlenika i ciljeve tvrtke jer trenutačno u poslovanju hrvatskih tvrtki postoje brojne mogućnosti za povećanje poslovne učinkovitosti te izvjesnije ostvarenje poslovnog uspjeha.

Pogledajte na vecernji.hr