konkurentski pritisak

Mogući novi slučajevi stečaja aviokompanija

Foto: Thinkstock
Mogući novi slučajevi stečaja aviokompanija
18.10.2018.
u 07:54
Nordijski zračni prijevoznik Primera Air, osnovan 2003. godine, ovog mjeseca postao je najnoviji europski prijevoznik koji je doživio krah, obavijestivši osoblje da su svi letovi otkazani, čime su tisuće putnika ostale uskraćene za njihove usluge
Pogledaj originalni članak

Povećanje konkurentskih pritisaka u Europi i izvan nje moglo bi dovesti do novih slučajeva restrukturiranja aviokompanija i njihovih stečajeva, stoji u odgovoru njemačke vlade na parlamentarni upit koji je u četvrtak objavljen u listu Handelsblatt.

Vlada nije komentirala hoće li ponuditi pomoć i drugim zrakoplovnim kompanijama, poput lanjskog odobravanja kratkoročnog zajma od 150 milijuna eura posrnulom prijevozniku Air Berlinu, koji je naposljetku krajem listopada prošle godine prestao s radom.

"Povećan konkurentski pritisak mogao bi rezultirati daljnjim restrukturiranjima poslovanja, kao što su stečajevi", odgovorila je vlada na upit Slobodne demokratske stranke (FDP), inače naklonjene poslovnom sektoru.

Nordijski zračni prijevoznik Primera Air, osnovan 2003. godine, ovog mjeseca postao je najnoviji europski prijevoznik koji je doživio krah, obavijestivši osoblje da su svi letovi otkazani, čime su tisuće putnika ostale uskraćene za njihove usluge.

Kolaps je došao točno godinu dana nakon što je s radom prekinuo britanski Monarch Airlines, koji je pao kao žrtva zaoštrene konkurencije za letovima i slabije funte. 

Glasnogovornik FDP-a Reinhard Houben izjavio je da je potrebno rješenje kako bi se osiguralo da putnici ne ostanu uskraćeni za uslugu, a s druge strane da se račun ne ispostavi poreznim obveznicima.

Houben je kazao da njegova stranka podupire zahtjeve prema zračnim prijevoznicima za kupnju osiguranja koje će pokriti troškove vraćanja putnika, pri čemu bi troškovi bili pokriveni cijenama ulaznica.

"Insolventnost aviokompanije ne smije postati još jedan rizik za njemački proračun", zaključio je. 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.