MOL Grupa prekjučer je zaključila akviziciju slovenskog downstream poslovanja ENI-ja, priopćio je MOL.
MOL i ENI potpisali su ugovor o dijeljenju i prodaji prošle godine vezano za preuzimanje čitave maloprodajne mreže i veleprodajnog poslovanja ENI-ja u Sloveniji. Kao rezultat akvizicije, MOL-ova maloprodajna mreža od 40 benzinskih postaja u Sloveniji narasla je za 17, a MOL je sada maloprodajno prisutan i u Ljubljani. Nastavno na zaključenje akvizicije, kompanija očekuje skoro redizajniranje novih benzinskih postaja u skladu s MOL-ovim brendom. MOL Grupa će redizajnirati Agipove benzinske postaje u skladu s MOL-ovim brendom te će na njih uvesti koncept Fresh Corner.
- Slovenija je za nas vrlo važno tržište zbog blizine naših rafinerija. Nadalje, akvizicija 17 novih postaja će našu uslugu učiniti dostupnijom kupcima i dati nam priliku da pružimo dobrodošlicu još većem broju ljudi. Vođeni ovim ciljem kontinuirano tražimo prilike za dodatna unapređenja naše usluge i ponude u skladu sa zahtjevima modernih potrošača koji su neprestano u pokretu - rekao je stariji dopredsjednik MOL Grupe za maloprodaju Lars Höglund u priopćenju.
>> MOL i INA – s nogometnim navijačima i nogometašima u pobjedi i porazu
>> Mađarski ministar vanjskih poslova komentirao arbitražu, Inu, MOL i odnos s hrvatskom Vladom