– U prosječnoj trgovini Konzuma, površine recimo oko 500 četvornih metara, za konditorski asortiman, primjerice, možemo izdvojiti tek tri do pet kvadrata, što znači da svim proizvođačima ne možemo ponuditi ni očekivani prostor ni pozicije na policama. Nasreću, živimo u razdoblju velikih internetskih opcija i to se ograničenje kroz te inovativne kanale uvelike mijenja, oni nam izazovno otvaraju golemi prostor. Kako na policama Konzuma nema mjesta za sve zainteresirane, mi smo u četvrtak predstavili svoju novu tvrtku Abrakadabra-A007.
Upravo će ona svima otvoriti neograničene mogućnosti. Naš je cilj postati najveća kompanija u tom segmentu, stoga već danas pozivamo sve proizvođače, neovisno o tome jesu li mali, srednje veliki ili oni najveći, neka se svakako jave i ulistaju svoj asortiman u našu novu platformu. Ovom platformom želimo ponuditi najmanje 100.000 artikala, jedini uvjet našim partnerima je da proizvodi koje namjeravaju ulistati budu visokokvalitetni – pozvao je proizvođače na suradnju Ante Todorić, dopredsjednik Agrokora na međunarodnoj konferenciji “Biznis plus” poslovnog kluba koja je održana u Zagrebu.
>>Kreće Todorićeva Abrakadabra.com s više od 100.000 proizvoda
pljuc