Slijedeći svoje načelo društveno-odgovornog poslovanja, Lidl već godinama nastoji postupno izbjegavati i smanjiti ambalažni materijal uz istovremeno poboljšanje mogućnosti recikliranja. Konkretan cilj jest smanjiti potrošnju plastike u tvrtki Lidl u Hrvatskoj za najmanje 20 posto do 2025. godine. Taj cilj ovaj trgovački lanac želi ostvariti mjerama koje se odnose na ambalažu vlastitih robnih marki koje čine oko 70 posto cjelokupnog asortimana. Novonajavljenim korakom, tj. smanjenjem plastike za vlastite robne marke za 20 posto do 2025., Lidl dosljedno nastavlja započetim smjerom.
Iako je plastika materijal česte primjene u današnjem svijetu, ljudsko nesavjesno postupanje s plastičnim otpadom, kao i loša infrastruktura gospodarenja otpadom, čine plastični otpad globalnim ekološkim problemom. Nažalost, većina plastičnog otpada završi u okolišu, a posebno su ugroženi mora i oceani te život koji ih nastanjuje. Lidl već duže vrijeme, u uskoj suradnji sa svojim dobavljačima, vrlo pažljivo ispituje gdje se u cijelosti može odreći plastike, a gdje može posegnuti za alternativnim mogućnostima ambalaže. Time Lidl ispunjava sve češću želju potrošača za većom razinom održivosti ambalaže.
Lidl Hrvatska omogućava recikliranje plastične ambalaže svim svojim kupcima. PET ambalažu s oznakom povratne naknade kupci mogu vratiti u svim Lidlovim trgovinama sukladno zakonu i odredbama Fonda za zaštitu okoliša. Ostalu PET ambalažu kao i plastičnu foliju moguće je također u trgovinama besplatno odložiti u odgovarajuće spremnike. Budući da Lidl ima razvijen interni sustav upravljanja otpadom, sva otpadna, plastična ambalaža iz Lidlovih trgovina i logističko-distributivnih centara prosljeđuje se na daljnje recikliranje i obradu.