Startup Aspida

Nadaju se ulaganjima od 200 tisuća eura

Nadaju se ulaganjima od 200 tisuća eura
14.07.2017.
u 08:45
Kompanija prepoznata po tipkovnicama potpisala je ugovor i 
s Croatia Airlinesom
Pogledaj originalni članak

Startup kompanija Aspida koja razvija personalizirane tipkovnice nakon niza tvrtki s kojima surađuje jučer je potpisala ugovor i s Croatia Airlinesom. Aspida se kroz kampanju na Funderbeamu SEE nada prikupiti 200.00 eura svježeg kapitala nužnog za razvoj proizvoda, a ulagači koji žele financirati razvoj tvrtke mogu se uključiti do 25.srpnja do kada traje kampanja. Pod nazivom Izzy i TvIzzy Aspida razvija platforme za novi način oglašavanja.

Do jučer su prikupili 106 tisuća eura od 48 investitora uglavnom iz Hrvatske, Estonije i Finske, ali ima ih i iz Njemačke, Turske te drugih zemalja.

Osnivač Aspide Marin Erceg ističe da je jako zadovoljan, ali da se nada da će do kraja kampanje prikupiti i do 200 tisuća eura investicija. Minimalno ulaganje za pojedinačnog malog ulagatelja u kompaniju iznosi 100 eura. Obzirom je tvrtka procijenjena na 2,7 milijuna eura vrijednosti ulaganjem od 200 tisuća eura investitori preuzimaju 6,9 posto.

Navijači i Angry Birds

O Aspidinim personaliziranim tipkovnicama već se zna pa se sve više tvrtki odlučuje na izradu svoje tipkovnice. Platforma za digitalni marketing ima funkcije koje omogućuju interaktivnije korištenje tipkovnica mobilnih uređaja.

Virtualne tipkovnice Izzy imaju i Hajduk i Dinamo, a Erceg se nada da će ih uskoro imati svi nogometni klubovi. Ipak najveći iskorak s ovim proizvodom su napravili potpisom ugovora s finskim Roviom te lansiranjem interaktivne tipkovnice Angry Birds. Erceg nam pojašnjava da čak 75 posto Instagram fanova nekog nogometnog kluba žele imati personaliziranu tipkovnicu što svjedoči o tome da je ciljana publika velika. Za sada su razvili tridesetak aplikacija, a imaju preko 200 tisuća korisnika. Aspida je razvila i prvu mobilnu aplikaciju za videonotifikacije na svijetu koju nazivaju TVizzy, a koja ima potporu Hrvatskog telekoma.

TVIzzy aplikacija obavještavat će o najvažnijim trenucima na utakmicama prve hrvatske nogometne lige. Samo dvije minute nakon ključnog trenutka u utakmici (postignutog gola, prilike, crvenog kartona…) na zaslone korisnika stiže notifikacija s videozapisom koji će se moći pregledavati čak i na zaključanom zaslonu. Ipak prije prikazivanja sadržaja na isječku se prikazuje i reklama u trajanju od svega dvije sekunde za koje su u Aspidi procijenili da su dovoljne za slanje marketinške poruke, ali da ne destimuliraju korisnika od konzumiranja sadržaja. Za taj projekt imaju partnera u Hrvatskom Telekomu, a iz Aspide da bi do kraja godine trebali imali oko 100 tisuća korisnika.

Jadran Kapital ima 23 posto

Vodeći ulagači, koji vode kampanju grupnog investiranja su Miroslav Jeličić i Berislav Martić iz Jadran Kapitala, a oni su već i suvlasnici kompanije s obzirom na to da Jadran Kapital ima 23 posto Aspide. Funderbeam SEE globalna je platforma na kojoj startup kompanije mogu prikupljati sredstva, a ulagatelji nakon ulaganja mogu trgovati svojim udjelima zahvaljujući blockchain tehnologiji. Tvrtka je osnovana u jesen 2016., a Zagrebačka burza u njoj ima 20 posto udjela. Podržava je i EBRD koji je uložio sredstva iz Shareholders Special Funda. 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

Avatar AligatorXO
AligatorXO
10:05 14.07.2017.

Moj sin si je instalirao TvIzzy i oduševljen je. Fakat je fora. Bravo dečki samo tako naprijed :)

PH
Petarstijena-HR
09:20 16.07.2017.

To je preljevanje iz šupljeg u prazno....fantazije....

Avatar AligatorXO
AligatorXO
10:04 14.07.2017.

Moj sin si je instalirao TvIzzy i oduševljen je. Fakat je fora. Bravo dečki samo tako naprijed :)