poslovni uzlet u rijeci

Nagrada dvjema regionalnim tvrtkama s najuspješnijim izvoznim rezultatima

Nagrada dvjema regionalnim tvrtkama s najuspješnijim izvoznim rezultatima
20.10.2014.
u 14:01
Poslovni uzlet u Rijeci bio je i prilika za nagradu dvjema regionalnim tvrtkama s najuspješnijim izvoznim rezultatima, a priznanje 'Najbolji izvoznik regije' pripala su tvrtkama Knauf iz Knina te Maslinici iz Rapca.
Pogledaj originalni članak

Poslovni uzlet u Rijeci bio je i prilika za nagradu dvjema regionalnim tvrtkama s najuspješnijim izvoznim rezultatima, a priznanje 'Najbolji izvoznik regije' pripala su tvrtkama Knauf iz Knina te Maslinici iz Rapca.

"Kad smo pokretali Poslovni uzlet, imali smo dva cilja; nagraditi poduzetnike znanjem, ali i nagraditi dobre poduzetnike. Zajedno s Bisnodeom napravili smo ljestvicu 500 najboljih kompanija kojima izvoz čini veliku prihodovnu stavku u posljednjih pet godina", rekao je zamjenik glavnog urednika Poslovnog dnevnika Vladimir Nišević dodjeljujući nagrade.

Tvrtka Knauf, koja zapošljava 98 radnika, u proteklih je pet godina ostvarila 268 milijuna kuna iz izvoza, od čega više od 40 milijuna kuna u 2013. "Knauf njeguje obiteljsko poduzetništvo, a svoj uspjeh zahvaljujemo i partnerima u cijeloj regiji, kao i radnicima", rekao je Davor Tanković iz Knaufa koji je nagrađen kao najbolji u regiji južne Hrvatske. Premda je sektor građevinarstva u Hrvatskoj daleko od zlatnih dana, tvrtka je uspješna zahvaljujući regionalnom fokusu. "Trenutnu situaciju ne tretiramo kao krizu već kao akutno stanje kojem se treba prilagoditi", rekao je Tanković.

Laureat regije Istra, primorje i gorska Hrvatska je hotelska tvrtka Maslinica iz Rapca koja ima tri hotela i kamp, a s 216 zaposlenih u posljednjih pet godina ostvarila je u izvozu oko 280 milijuna kuna, od čega više od 61 milijun kuna prošle godine. "Od 2001. kad je napuštene hotele preuzeo talijanski vlasnik bilježimo konstantan rast i ovo je rezultat", rekao je Alan Zahtila iz Maslinice. Zahvaljujući dobroj suradnji sa stranim agencijama tvrtka ima jednu od najdužih sezona; hoteli se otvaraju najkasnije do sredine ožujka, a ove godine ostat će otvoreni sve do polovice studenog. Osim suradnje s agencijama, formula uspjeha su dobri radnici i redovna ulaganja, istaknuo je Zahtila.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.