Top 100 u Zagrebu

Najbolji u Zagrebu: Strategija nam je prilagođavanje potrošačima

Foto: ''
Najbolji u Zagrebu: Strategija nam je prilagođavanje potrošačima
28.09.2012.
u 16:00
Kompanija je temeljena na istinskoj vjeri u moć našeg jedinstvenog brend portfelja, vjeri u moć naših inovacija i istraživanja te vjeri u kvalitetu proizvoda, kaže direktorica Brigitte Streller
Pogledaj originalni članak

L’Oreal Adria, hrvatska podružnica Grupe L’Oréal, dio je svjetskog kozmetičkog carstva koje ni u krizi nije znatnije pogođeno.

– Kompanija je temeljena na istinskoj vjeri u moć našeg jedinstvenog brend portfelja, vjeri u moć naših inovacija i istraživanja te vjeri u kvalitetu proizvoda. No, uspjeh ne bi bio moguć bez ključnog segmenta, tima sposobnih i predanih ljudi koji doprinose cjelokupnom uspjehu kompanije – komentira generalna direktorica L’Oréala Adrije Brigitte Streller.

Proizvode plasiraju kroz više kanala: u dućanima široke potrošnje, specijaliziranim lancima, frizerskim salonima, ljekarnama i parfumerijama. Imaju dugoročno strateško usmjerenje:

– Nastavit ćemo sa strategijom univerzalizacije, što znači prilagođavanje ponude proizvoda različitim potrebama potrošača te i dalje investirati u naše ljude i inovacije – poručuje L’Oréalova menadžerica.

MBU: Visokotehnološka podrška i kvalitetna usluga

Tvrtka MBU specijalizirana je za informatički inženjering i međubankarske usluge. Podrška je bankomatskoj mreži ukupno 28 financijskih institucija.

– Od samih početaka 1994. odabrali smo dobitnu kombinaciju visokotehnološke podrške i kvalitetne usluge bankama klijentima. Tu su kvalitetu prepoznali i u našem vlasniku, Erste Grupi iz Beča, pa iz godine u godinu raste broj banaka koje se koriste našim uslugama – kaže Božidar Pavlović, član uprave MBU-a.

Otkriva da će im idućih godina strateško usmjerenje biti dodatno otvaranje prema inozemnim tržištima.

– Uz domaće i postojeća tržišta Austrije, Slovačke, Ukrajine, BiH te Srbije, planiramo otvoriti Češku, Crnu Goru, Mađarsku, Makedoniju... uz daljnje unapređenje razine usluga i stalno uvođenje novih, inovativnih proizvoda – kaže Pavlović.

Hotel Dubrovnik, Zagreb: Unatoč recesiji investirali u obnovu, prvi u Europi uveli interaktivni IPTV

Hotel dubrovnik u posljednje je dvije godine, ističe direktor Zlatko Kosir, rekonstruiran te je prvi u Europi uveo interaktivni IPTV sustav.

– Prateći svjetske trendove i zahtjeve današnjih gostiju, odlučili smo investirati znatna sredstva u obnovu i rekonstrukciju hotela. Unatoč recesiji i krizi, ustrajni smo u nastojanjima da naši gosti dobiju vrhunski hotel i vrhunsku uslugu u središtu grada – ističe direktor najavljujući obnovu predvorja i recepcije. Na dobrom su putu – gosti im se vraćaju.

Microsoft Hrvatska: Posao im je proizvesti alate za povećanje učinkovitosti i rezanje troškova

Svaka kriza pa tako i ova, za Microsoft Hrvatske predstavlja opasnost, ali i priliku.

– Mi smo je prepoznali kao priliku s obzirom na dugogodišnje iskustvo u proizvodnji rješenja i alata za povećanje učinkovitosti i optimizaciju troškova, uz kvalitetnu integraciju procesa i podršku odlučivanju – ističe Ivan Vidaković, predsjednik uprave tvrtke.

Hrvatsko pridruživanje EU, smatra, donosi brojne prilike, ali i izazove. Nove tehnologije i trendovi te općenito konzumerizacija IT-a stvaraju kontinuirano nove prilike .

– Vrlo smo ponosni na Microsoftove inovacijske centre u Varaždinu i Splitu, koji pomažu radu više od 240 startupova, ali i mnogim pojedincima, ustanovama i partnerima. Potičemo razvoj globalno konkurentnih vještina – kaže Vidaković.

Banksoft: Oprezno raspolažu kapitalom, ulažu u nove tehnologije i marketing

Banksoftu je prošla godina bila poslovno teška i oprezno su raspolagali kapitalom, ulagali u nove proizvode i tehnologije te marketing.

– Tržišta Hrvatske i BiH, na kojima smo poslovali od osnivanja, nisu dovoljna za core banking rješenja koja mi proizvodimo tako da, nakon ugradnji bankarskih normi EU, intenzivno radimo na širenju na tržišta u EU i regiji i postavljamo mrežu partnera – ističe direktor Banksofta Zoran Brkić te dodaje da im je bitan oslonac zadržavanje kvalitete bankarskih rješenja.

IBM Hrvatska: Ključno usmjerenje na nova rješenja za uštede i dodane vrijednosti

Na vrijeme su reagirali, kažu u IBM-u Hrvatske, te su se, uz uobičajenu ponudu tehnologije, fokusirali na nova rješenja i usluge koje korisnicima omogućavaju znatne uštede ili stvaranje znatne dodane vrijednosti.

– To nam je omogućilo da, unatoč izazovima tržišta, IBM Hrvatska u zadnjih nekoliko godina posluje u skladu s očekivanjima i ostvari rast u određenim segmentima tržišta – ističe glavni direktor IBM-a Hrvatske Krešo Perica, koji s optimizmom iščekuje i novi val informatizacije u javnom sektoru.

Peugeot Hrvatska: Ulazak Hrvatske u EU mogao bi pozitivno utjecati na tržište automobila

Od 1999. Peugeot Hrvatska posluje u Hrvatskoj, a usprkos teškim uvjetima na tržištu, od početka godine na drugom su mjestu rang-ljestvice automobilskih proizvođača u Hrvatskoj, s tržišnim udjelom većim devet posto.

– Iduće godine nastojat ćemo zadržati visoku poziciju na tržištu. To će biti i godina ulaska u EU, pa se nadamo da bi to moglo pozitivno utjecati na tržište – ističe Tomislav Miletić, generalni direktor Peugeota Hrvatske. Nada se i uvođenju olakšica na hibridna i vozila s niskom emisijom CO2.

Algebra: Do dobrih rezultata dovode ih stalno nove ideje i nove ponude obrazovanja

Posljednjih 14 godina Algebra d. o. o. bavi se IT i poslovnim obrazovanjem, izdavaštvom i e-learning projektima.

– Dobre rezultate možemo zahvaliti u prvom redu tome što iz Algebrina sustava neprestano izlaze nove ideje i nova ponuda obrazovnih smjerova i studija, a inzistiramo na kvaliteti obrazovnih procesa. U području obrazovanja odraslih ove godine počinjemo nuditi obrazovanje za programere mobilnih aplikacija ili grafičke dizajnere – specijaliste za tablet izdanja – kaže član uprave Hrvoje Balen.

Meltal: Moto tvrtke za skupljanje obojenih metala-tko ne plati s njim više ne poslujemo

Samo jednu od 21 godine, koliko je na tržištu, tvrtka Meltal je poslovala s gubitkom. Bilo je to 2008. Gubitak je nadoknađen odmah godinu poslije i baš je u krizi na vidjelo došla uspješnost tvrtke za skupljanje, preradu i prodaju sekundarnih sirovina obojenih metala. Tvrtka se financira iz vlastitih prihoda, ne uzima kredite.

– Tko ne plati, s njim više niti ne poslujemo – kaže Slaven Lahovsky, direktor tvrtke kojoj je vlasnik sa slovenskim partnerom. Zapošljava 39 radnika. Ove godine 97 posto proizvodnje bilo je za izvoz

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.