IDEJAX

Najbolju komunikacijsku ideju tražit će više od 1300 kreativaca

Foto: Goran Jakus/PIXSELL
Najbolju komunikacijsku ideju tražit će više od 1300 kreativaca
21.02.2012.
u 19:33
Na natjecanju će se ocijeniti domaći radovi iz digitalnog i klasičnog oglašavanja
Pogledaj originalni članak

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatska podružnica Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB) predstavili su u utorak u Zagrebu drugo izdanje IdejeX, nacionalnog festivala kreativnog oglašavanja, koji će se ove godine održati u Umagu 11. i 12. svibnja.

Mixx i X kategorija

Festival će nagraditi najbolje radove iz digitalnog oglašavanja (kategorija Mixx) i za tradicionalno “offline” oglašavanje (X-kategorija).

Najavljeno je da će druga IdejaX imati još jači program i zvučnije predavače.

– Prošle godine nismo imali lagan posao lansiranja jednoga novog kreativnog festivala usred recesije, ali s više od 270 prijavljenih natjecateljskih radova, više od 1300 sudionika, više od 50 sponzora i partnera koji su podržali festival te više od 12.000 Facebook fanova, mogu reći da smo uspjeli. Ove godine moramo opravdati očekivanja i ljestvicu dignuti još više, tako da dovodimo predavače koje sigurno većina domaće scene još nije imala prilike vidjeti i čuti uživo, a X i Mixx žiriji jamče još jaču natjecateljsku konkurenciju – kazao je Damir Ciglar, predsjednik uprave HURA-e.

Cilj je festivala vrednovati najkreativnije ideje iz komunikacijskog biznisa u protekloj godini.

– Mi zapravo tražimo onu ideju x koja je inspirativna i koja odražava kontekst tržišta. Ta ideja mora biti originalna i imati “ono nešto” – kazao je Nikola Žinić, predsjednik ovogodišnjeg žirija nagrade X.

Među 30-ak predavača i panelista je i Nate Elliott, stručnjak koji je postavio standarde na interaktivnim medijima i tvorac je strategijskih komunikacija. Tu je i Dave Trott, koji je u ovoj industriji više od 40 godina. Gostuje i Ana Anđelić, Srbijanka koja je digitalni strateg za kompaniju Droga5 u New Yorku. Radila je diljem marketinške industrije New Yorka za klijente kao što su Unilever, Kraft, Burberry, Toyota, CNN i Puma.

– Ana predaje na tečaju digitalne strategije i jedan je od sudaca koji odlučuju o novim standardima za formate u mobilnom i display oglašavanju pri IAB-u – kazala je Mia Pećina, direktorica IdejeX.

Popust za studente

Prijave sudionika počinju 1. ožujka, a cijena kotizacije je 999 kuna za cjelokupni dvodnevni program i vrijedi do 1. travnja, te 199 kuna za studente. Kreativni radovi mogu se prijaviti od 1. ožujka do 1. svibnja.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.