Utjecaj vanjskih usluga u tvrtkama

Najmanje se 'outsourcaju' nabava i prodaja

Foto: Grgur Žučko/PIXSELL
Najmanje se 'outsourcaju' nabava i prodaja
06.09.2016.
u 07:15
Za 15% poduzeća najvažnije je što se narudžbom vanjskih usluga smanjuju kadrovski problemi, a 10% za outsourcing se odlučuje radi ušteda
Pogledaj originalni članak

Hrvatske tvrtke sve više prepoznaju prednosti outsourcinga, najviše koristeći vanjske usluge čišćenja i održavanja te informatike, a najmanje nabave, prodaje i administrativnih poslova, pokazalo je istraživanje tvrtki Cronata i BNB Sklad na uzorku od 60 poduzeća.

Najvećom prednošću outsourcinga 45% anketiranih smatra fokusiranje na osnovnu djelatnost, a 30% najviše cijeni stručnost ljudi iz tvrtki koje “outsourcaju”.

Za 15% njih najvažnije je što se narudžbom vanjskih usluga smanjuju kadrovski problemi, a 10% za outsourcing se odlučuje radi ušteda. Iako je u istraživanje pozvan podjednak broj privatnih i državnih tvrtki, potonje su se manje odazvale.

– Najveća stigma na riječ outsourcing bačena je u državnom sektoru zbog straha za radna mjesta. Ali, čak 92% anketiranih smatra da ih outsourcing ne ugrožava, kazala je Natalija Crnički iz BNB Sklada. Hrvatska poduzeća najviše koriste vanjske usluge čišćenja i održavanja (61,7%) te informatike (48,3%).

Najmanje se naručuju stručne usluge poduzeća za outsourcing nabave (8,3%), prodaje (6,7%) i administracije (5%). 

>> 'Možda nisam u pravu, ali dojma sam da je radnike trebalo rješavati kroz outsourcing'

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.