U istraživanju Poslodavac prvog izbora, koje je MojPosao tijekom veljače proveo među više od 1000 ispitanika, drugu godinu zaredom prvo mjesto zauzela je tvrtka DM-drogerie markt s čak 12,5 posto glasova (prošle godine 7,6 posto glasova). Kao i prošle godine, na drugom mjestu je T-HT Grupa sa 6,2 posto glasova, zatim na trećem Agrokor sa 3,5 posto glasova koliko je imao i četvrtoplasirani Vipnet.
Tvrtke koje su najviše porasle u očima ispitanika su Google koji se ove godine pojavio na 6. mjestu te Hrvatska pošta koja se pojavila na 17. mjestu. U top 20 tvrtki po prvi put ušla je i Podravka (koja uključuje i Belupo), i to na 16. mjesto. Nakon što se lani nije našla u top 20, Adris grupa je ove godine napredovala i smjestila se upravo na 20. mjesto.
Presudni razlozi atraktivnosti poslodavaca prvog izbora su: sigurnost radnog mjesta i vodstvo u sektoru, koji su najvažniji za 44 posto ispitanika. Sigurnost radnog mjesta se ove godine, očito zbog krize, probila na prvo mjesto, za razliku od prošle kada je bila na trećem mjestu, iza vodstva u sektoru i prilike za napretkom u struci. Na trećem mjestu ove godine je socijalna odgovornost poslodavca sa 42% te harmonični odnosi na radnom mjestu sa 41% odgovora ispitanika. Unatoč uvriježenom mišljenju da je visina plaća glavni razlog atraktivnosti nekog poslodavca, s poslodavcima prvog izbora to nije slučaj.
Naime, visina plaća i ostale materijalne beneficije presudan su faktor atraktivnosti za 39% ispitanika, pa je taj razlog tek na 5. mjestu, kao i prilika za napredovanjem u struci i ukupan imidž u poslovnom svijetu.
Ispitanicima kojima je DM-drogerie markt poslodavac prvog izbora, presudan faktor je socijalna odgovornost poslodavca i visina plaće te ostale materijalne beneficije. T-HT Grupa poželjna je zbog ukupnog imidža u poslovnom svijetu, a Agrokor je atraktivan prvenstveno zbog prilike za napretkom u struci.
Najpoželjniji poslodavci bi trebali bit proizvođači a ne trgovački lanci ----pljuc