Rast slanja broja paketa povezan je s porastom internet-trgovine, no u nas ona još nije dovoljno razvijena
Poput zemalja s razvijenom internet-trgovinom, rast broja paketa, uz istodobni pad broja tradicionalnih poštanskih usluga, zabilježen je i u Republici Hrvatskoj, piše u priopćenju Hrvatske agencije za poštu i elektroničke medije.
Tendencija rasta broja paketa u drugom tromjesečju ove godine upućuje na to da se i u Hrvatskoj pokreće taj trend, ali rast još nije jednako izražen zato što trenutačno samo jedan manji dio hrvatskih građana kupuje putem interneta, koji je inače glavni pokretač rasta broja prenesenih paketa, objašnjava se u priopćenju.
Stoga je e-trgovina prilika svim sudionicima na tržištu poštanskih usluga da na taj način povećaju svoje prihode.
Kada je riječ o paketima, u prva dva ovogodišnja tromjesečja oni čine tek 3,1 u prvom i 3,3 posto u drugom kvartalu, dok su pismovne pošiljke najzastupljenije te čine 73,2 posto u ukupnim udjelima pošiljaka, ostatak pripada udjelu tiskanica.
Hrvatska pošta (HP) s udjelom od 68,8 posto na tržištu je i dalje najveći davatelj poštanskih usluga u Hrvatskoj, pokazuju podaci o tržištu poštanskih usluga za prvo i drugo tromjesečje ove godine. Na kraju drugog tromjesečja 2013. na tržištu je bio registriran 21 davatelj poštanskih usluga, piše u priopćenju HAKOM-a.