Rebranding

Nastave li rasti, DPD bi uložio u hrvatsku infrastrukturu

Foto: Thinsktock
Nastave li rasti, DPD bi uložio u hrvatsku infrastrukturu
23.03.2015.
u 08:45
Tako će se dosadašnji GeoPost zvati DPDgroup, a gdje je DPD ime pod kojim ova velika francuska korporacija djeluje i u Hrvatskoj
Pogledaj originalni članak

U posljednjih deset godina, volumen GeoPosta, međunarodne dostavne službe, povećali su se za 2.5 puta na 864 milijuna paketa u 2014., što je 10,7 posto, pri čemu je prihod narastao sa 2,4 na 4,9 milijardi eura, znači 13,3 posto. Dakle, i u ovoj krizi postoje djelatnosti koje ostvaruju konstantan rast. Na tiskovnoj konferenciji u pariškom sjedištu tvrtke kojoj je kao jedini iz Hrvatske nazočio i ovaj novinar, GeoPost je predstavio svoju strategiju te novi međunarodni identitet trgovačke marke.

Tako će se dosadašnji GeoPost zvati DPDgroup, a gdje je DPD ime pod kojim ova velika francuska korporacija djeluje i u Hrvatskoj. GeoPost, odnosno od sada DPDgroup, vodeća je u svojem segmentu u više europskih zemalja poput Francuske, Španjolske, Irske, Litve, druga je u svojoj djelatnosti u Njemačkoj i Portugalu, dok u Velikoj Britaniji bilježi rast od čak 20 posto. Jasan je razlog zbog kojeg današnji DPDgroup mijenja svoj identitet.

Po njihovim projekcijama dostavno tržište koje je u 2013. vrijedilo 150 milijardi dolara na svjetskoj razini (42,3 milijarde eura u Europi), u 2025. vrijedit će čak 325 milijardi. Ova će promjena korporativnog identiteta obuhvatiti 22 europske zemlje među kojima je i Hrvatska gdje je DPD poznat kao dobra i pouzdana dostavna služba, a trajat će između dvije do tri godine. Promjena se vizualnog identiteta neće odnositi na Francusku, Španjolsku i Veliku Britaniju gdje je kompanija svoje operacije uspješno provodi kroz postojeće domaće brendove, kako smo čuli od samog predsjednika novog DPDgroupa Paul-Marie Chavannea.

Temelj je napretka najgušća mreža u Europi sa 16 tisuća punktova za preuzimanje te 26 tisuća djelatnika preko kojih se dnevno isporučuje tri milijuna paketa u 26 europskih zemalja po čemu je kompanija druga u Europi. Samo je prošle godine isporučeno 90 milijuna međunarodnih pošiljaka. Priliku za daljnji rast vide u povećanju business-to-consumer segmentu, dakle kućnoj dostavi, gdje bilježe rast od 21 posto, ali čak 65 posto od 2011. Kako ističu, fokus će biti transformacija iz grupe koja se bavi transportom prema grupi koja se bavi uslugama.

Recimo, to se odnosi na mogućnost predviđanja stizanja pošiljke preciznošću od samo jednog sata te praćenju njezina kretanja putem aplikacije na smartphoneu. Što se Hrvatske tiče, Christian Emery, direktor DPD groupa, rekao nam je kako na našem tržištu njegova kompanija bilježi iznadprosječan rast od 11 posto te će, ukoliko se taj izvrsni trend nastavi, biti neminovno razmišljati i o investiranju u infrastrukturu gdje će onda pod povećalo doći hrvatski zakoni za koje se nadaju da će biti skloni investitorima poput DPDgroupa.

>> Imam brand - ili ga ipak nemam?

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.