Ksenija Borščak, direktorica tvrtke Acropolis idea

Ne treba se bojati preuzeti rizik

14.03.2009.
u 11:06
Pogledaj originalni članak

Veliko poslovno iskustvo stečeno u radu s klijentima na raznim projektima kroz 12 godina na mjestu direktorice marketinga u medijskoj kući NCL Media Group, Ksenija Borščak odlučila je iskoristiti za osamostaljivanje i otvaranje vlastite marketinške agencije Acropolis Idea. To je agencija koja svojim klijentima pruža usluge gerila-marketinga, strateškog marketinga, organizaciju marketinških kampanja uključujući oglašavanje u svim medijima, PR usluge, organizaciju događaja te usluge grafičkog dizajna.

Iako mnoge tvrtke sada u vrijeme krize dosta štede, a posebice na marketingu, Kseniju Borščak to nije spriječilo da se upusti u rizik i otvori vlastitu firmu.

– Kriza je izazov, a mi vjerujemo u bolje sutra. Ovo nije ni prva ni zadnja kriza, naučili smo već na žestoke krize, a ima li uopće veće krize od rata? Ne postoji vrijeme za koje možemo reći da je idealno za pokretanje privatnog posla. Smatram da svako vrijeme donosi prednosti i poteškoće u poslovanju, a u mom slučaju presudnu ulogu odigrali su dugogodišnji kontakti te smatram da sam u sve to ušla lakše od nekolicine početnika.

Kada imaš životnu želju i pobjedničku snagu koja te pokreće iznutra, uspjeh je neizbježan – objašnjava Borščak. Iako tvrtke u krizno vrijeme paze na troškove, Borščak smatra da ne staju s ulaganjima u svoju budućnost te da i dalje razvijaju marketing.

– Manje će se ići korporativnim oglašavanjem, a više promotivnim akcijama. Smatram da je marketing ključan za opstanak i razvoj jer odražava identitet i moral neke tvrtke, daje prednost konkurentima koji su se prestali oglašavati te omogućuje daljnje poslovanje – kaže Borščak.

U današnje vrijeme prisutna je zasićenost klasičnim oblicima marketinške komunikacije pa se traže novi marketinški pristupi koji će klijentu umanjiti troškove kampanje, a istodobno će zainteresirati medije i javnost, nastavlja.

– Takav je pristup gerila-marketing, u kojem vidim prednost svoje tvrtke. Njega sve više nudimo svojim klijentima i riječ je o nekonvencionalnom marketinškom pristupu, idealnom za manje budžete s maksimalnim učinkom. Gerilski je marketing posebno potreban malim tvrtkama, koje su ograničene financijskim sredstvima, a mi im svojim savjetima pružamo značajnu prednost na tržištu, jer za uspjeh na tržištu nisu odlučujuća velika novčana ulaganja – ističe Borščak.

U budućnosti, tvrdi, želi razviti tvrtku i učvrstiti njezinu poziciju na tržištu, zaposliti još više ljudi i učiniti sve da aktualna kriza u 2009. godini ne pogodi nju i njezine klijente.

Pogledajte na vecernji.hr