Veliko poslovno iskustvo stečeno u radu s klijentima na raznim
projektima kroz 12 godina na mjestu direktorice marketinga u medijskoj
kući NCL Media Group, Ksenija Borščak odlučila je iskoristiti za
osamostaljivanje i otvaranje vlastite marketinške agencije Acropolis
Idea. To je agencija koja svojim klijentima pruža usluge
gerila-marketinga, strateškog marketinga, organizaciju marketinških
kampanja uključujući oglašavanje u svim medijima, PR usluge,
organizaciju događaja te usluge grafičkog dizajna.
Iako mnoge tvrtke sada u vrijeme krize dosta štede, a posebice na
marketingu, Kseniju Borščak to nije spriječilo da se upusti u rizik i
otvori vlastitu firmu.
– Kriza je izazov, a mi vjerujemo u bolje sutra. Ovo nije ni prva ni
zadnja kriza, naučili smo već na žestoke krize, a ima li uopće veće
krize od rata? Ne postoji vrijeme za koje možemo reći da je idealno za
pokretanje privatnog posla. Smatram da svako vrijeme donosi prednosti i
poteškoće u poslovanju, a u mom slučaju presudnu ulogu odigrali su
dugogodišnji kontakti te smatram da sam u sve to ušla lakše od
nekolicine početnika.
Kada imaš životnu želju i pobjedničku snagu koja te pokreće iznutra,
uspjeh je neizbježan – objašnjava Borščak. Iako tvrtke u krizno vrijeme
paze na troškove, Borščak smatra da ne staju s ulaganjima u svoju
budućnost te da i dalje razvijaju marketing.
– Manje će se ići korporativnim oglašavanjem, a više promotivnim
akcijama. Smatram da je marketing ključan za opstanak i razvoj jer
odražava identitet i moral neke tvrtke, daje prednost konkurentima koji
su se prestali oglašavati te omogućuje daljnje poslovanje – kaže
Borščak.
U današnje vrijeme prisutna je zasićenost klasičnim oblicima
marketinške komunikacije pa se traže novi marketinški pristupi koji će
klijentu umanjiti troškove kampanje, a istodobno će zainteresirati
medije i javnost, nastavlja.
– Takav je pristup gerila-marketing, u kojem vidim prednost svoje
tvrtke. Njega sve više nudimo svojim klijentima i riječ je o
nekonvencionalnom marketinškom pristupu, idealnom za manje budžete s
maksimalnim učinkom. Gerilski je marketing posebno potreban malim
tvrtkama, koje su ograničene financijskim sredstvima, a mi im svojim
savjetima pružamo značajnu prednost na tržištu, jer za uspjeh na
tržištu nisu odlučujuća velika novčana ulaganja – ističe Borščak.
U budućnosti, tvrdi, želi razviti tvrtku i učvrstiti njezinu poziciju
na tržištu, zaposliti još više ljudi i učiniti sve da aktualna kriza u
2009. godini ne pogodi nju i njezine klijente.
Ne treba se bojati preuzeti rizik
Žena na Črnomercu ubijena je zbog rakije?! 'Tražila me da joj natočim, no nisam htio jer sam joj dao i dan ranije'
72-godišnjak koji se sumnjiči za femicid je nakon ispitivanja na policiji i tužiteljstvu završio u Remetincu jer mu je istražni zatvor određen zbog opasnosti od ponavljanja djela
Indijac priznao koje su mu tri čudne stvari u Hrvatskoj, jedna se tiče žena, evo što kaže
Jedan od indijskih radnika u Hrvatskoj je Gujju koji je aktivan na svom Instagram profilu gdje često objavljuje zanimljivosti o našoj državi
Kaos zbog novog sustava u Zagrebu: Vozači ne razumiju što se događa, aparati otkazivali, stotine ostale bez jeftinog parkinga
Garaža Rebro prestaje biti javna garaža, već će se ona koristiti za potrebe osoblja KBC-a. Zato će pacijenti morati parkirati u Park & Ride lokacijama, a u cijenu parkiranja ulazi i dvosmjerna karta na liniji 228.
Europa se drastično okreće energetskom rješenju koji može predstaviti izazov manjim tržištima
Kako bi se zadovoljile sve veće energetske potrebe, očekuje se da će LNG igrati ključnu ulogu u prijelazu na čistiju energiju, posebno u Europi.
FOTO Zavirite u najmoderniji podatkovni centar u Hrvatskoj: 'Omogućuje pristup vrhunskoj infrastrukturi, bez potrebe za vlastitim ulaganjima u skupe resurse'
Lider na našem digitalnom tržištu, A1 Hrvatska, ove je godine dobio prestižni certifikat za svoj data centar, a što to znači za poslovne korisnike objasnio nam je Daniel Šimić, glavni direktor za segment poslovnih korisnika A1 Hrvatska.